Heinz se claseaza pe primul loc in satisfacerea necesitatilor clientilor din industria alimentara

Compania H.J. Heinz anununta pe site-ul sau ca s-a clasat pe primul loc in satisfacerea cerintelor clientilor, in randul companiilor din industria alimentara, pentru al 11-lea an consecutiv, conform indexului American Customer Satisfaction ( ACSI), care a fost eliberat ieri, 17.11.2010.

Heinz a condus clasamentul in randul companiilor de acest gen cu un scor general al multumirii clientilor de 88, ceea ce masoara si performantele companiei in categorii ce includ calitatea, valoarea, loialitatea si asteptarile consumatorilor. Scorul companiei a fost cu 7 puncte mai mare decat media celorlati producatori, o crestere cu un punct fata de anul trecut.

Clasamentele si scorurile ACSI se bazeaza pe evaluarea de catre clienti a calitatii produselor si serviciilor disponibile pentru consumatorii casnici in Statele Unite. Heinz detine primul loc in in topul ACSI al companiilor din industria alimentara inca din anul 2000.

Comentand rezultatele ACSI din 2010, William R. Johnson, presedinte si director executiv Heinz, a spus: “Compania Heinz este mandra sa fie lider al industriei alimentare in multumirea clientilor americani pentru al 11-lea an consecutiv. Heinz a castigat acest prim loc depasind in mod constant asteptarile din aceasta industrie si ramanand fidel viziunii fondatorului nostru pentru o buna satisafacere a necesatatilor clientilor – calitate, bun gust, nutritie, inovatie si valoare.”

Faptul ca Heinz s-a clasat printre companiile cu cele mai mari scoruri ACSI,este o davada a unei capacitati constante de a putea plia o varietate de produse de calitate pe necesitatile, gusturile si preferintele clientilor.”, a declarat Claes Fornell, profesor la Universitatea Ross School of Business din Michigan si fondator American Customer Satisfaction Index.

Despre Heinz:

H.J. Heinz este o companie care ofera „mancare buna in fiecare zi”, fiind si unul dintre cei mai mai distribuitori si producatori de alimente sanatoase, convenabile si accesibile ca pret, specializata in ketchup, sosuri, supe, gustari si nutritia nou-nascutilor. Heinz ofera o calitate superioara, gust si nutritie pentru toate mesele pregatite acasa, in restaurante, la servici sau la pachet. Heinz detine o gama de branduri recunoscute la nivel global, ca de exemplu ketchup-ul Heinz, sosuri, supe, fasole, alimente pentru bebelusi si paste (reprezentand preste o treime din vanzarile totale), produse din cartofi Ore-Ida, Weight Watcher si Smart Ones, gustarile T.G.I. Friday’s si hrana pentru bebelusi Plasmon. Heinz este un brand cunoscut pe sase continente, scos in evidenta de ketchupul Heinz, ketchup-ul favorit al intregii lumi.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Heinz se claseaza pe primul loc in satisfacerea necesitatilor clientilor din industria alimentara

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: