Henkel a obținut rezultate record în 2010

Vânzările Henkel în anul fiscal 2010 au fost de 15.092 milioane de euro, crescând cu 11,2% faţă de cifra anului anterior. După recalcularea cursului valutar, volumul vânzărilor a fost îmbunătăţit cu 6,4%. În termeni unitari, adică ajustate atât pentru schimbul valutar, cât şi pentru achiziţii şi divizări, vânzările au crescut cu 7,0% – o creştere relativ puternică după anul 2009, care a fost afectat de criza financiară.

Această performanţă a fost susţinută de toate sectoarele comerciale ale Henkel. Divizia de adezivi a mers excepţional de bine, înregistrând o creştere a vânzărilor de 11,8%. Cosmetice a continuat trendul încurajator de creştere, înregistrând o creştere de 4,8%, depăşind astfel aşteptările pieţei care stagnează. Diviziile Detergenţi şi Întreţinere a casei au obţinut o creştere unitară de 1,5% într-o piaţă pe care se înregistrează o uşoară scădere.

Privind către anul fiscal 2011, preşedintele Henkel Kaspar Rorsted, a declarat: „Condiţiile economice rămân dificile, în special ţinând cont de mediul extrem de competitiv în care ne desfăşurăm activitatea şi de creşterea costurilor materiilor prime. Vom continua să răspundem rapid şi decisiv la schimbările înregistrate în pieţele pe care operăm, continuând procesul de transformare al companiei noastre. Suntem încrezători că ne vom autodepăşi performanţa anterioară pe pieţele pe care acţionăm în 2011 şi ne aşteptăm să realizăm o creştere unitară între 3 şi 5%. Anticipăm realizarea unei creşteri ajustate a marjei câştigurilor noastre înainte de dobânzi şi taxe de aproximativ 13% şi o creştere a veniturilor ajustate per acţiune preferenţială de aproximativ 10%.”

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *