Henkel raporteaza vanzari in crestere cu 13.7 %

In trimestrul trei 2010, Henkel raporteaza vanzari de 3,961 milioane euro, o crestere de 13.7 procente fata de perioada similara a anului trecut, potrivit site-ului companiei. Dupa ajustarea in functie de cursul valutar, vanzarile au crescut cu 6.4 procente. Organic, cresterea a fost de 6.5 procente, o alta crestere semnificativa fata de perioada similara din 2009.

Rezultatul a fost determinat de performanta tuturor diviziilor. Astfel, divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere de 3.4 procente, divizia Produse Cosmetice/de Toaleta o crestere de 4.6 procente (peste nivelul pietei) iar divizia Adezivi Tehnologii a raportat o crestere de 9.7 procente, aproape de ordinul a doua cifre, fata de trimestrul trei din 2009.

“In cel de al treilea trimestru, am reusit sa depasim performantele foarte bune din trimestrele precedente. Acesta este primul trimestru in care reusim sa realizam un EBIT margin ajustat de 13 procente,” declara Kasper Rorsted, Presedinte Henkel Management Board. “Tin sa subliniez faptul ca toate regiunile si toate diviziile si-au adus contributia la acest succes, in pofida contextului dificil.”

„Motoarele cresterii au fost, si de aceasta data, marcile noastre puternice si inovatiile. In plus, adaptarea structurii costurilor si progresele inregistrate in atingerea obiectivelor noastre strategice au contribuit din plin la aceasta extraordinara performanta.”

Privind la intregul an fiscal 2010, Rorsted declara: “Ne asteptam sa atingem EBIT margin ajustat de peste 12 procente pentru intregul an 2010, in paralel cu imbunatatirea castigurilor ajustate per actiune preferentiala de peste 45 procente. 2010 se preconizeaza a fi cel mai bun an din istoria companiei, fapt ce ne va facilita apropierea de o-biectivele financiare fixate pentru anul 2012.”

Despre Henkel

Henkel activeaza la nivel global cu marci si tehnologii de varf, grupate in trei divizii: Detergenti & Produse pentru îngrijirea locuintei, Produse Cosmetice/ de Toaleta si Adezvi Tehnologii.

Henkel, companie fondată in 1876, detine pozitii fruntase la nivel global atat pe piata bunurilor de larg consum, cat si pe pietele industriale, datorita marcilor sale renumite, dintre care mentionam:  Persil, Bref, Perwol, Silan, Schwarzkopf, Fa, Hattrick, Taft, Palette, Ceresit si Loctite.

Henkel, cu sediul central in Düsseldorf / Germania, are aproximativ 50,000 angajati in toata lumea si este considerata ca fiind una dintre cele mai bine pozitionate companii germane la nivel international. Consumatori din toata lumea au incredere in marcile si tehnologiile Henkel.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Henkel raporteaza vanzari in crestere cu 13.7 %

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: