Hochland România, liderul pieței de brânzeturi din România, are un nou Director General. Începând cu 1 ianuarie 2017, Erik Hageleit s-a alăturat Grupului Hochland în calitate de Director General al companiei Hochland România.
„Sunt onorat să mă alătur Hochland România ca Director General și mă bucur să revin în această țară. Mi-a plăcut să lucrez și să locuiesc în România, e un loc în care am avut prilejul să întâlnesc profesioniști de primă clasă. Sunt impresionat de reușitele Hochland în România și abia aștept să îmi aduc contribuția la dezvoltarea companiei.” Erik Hageleit, Director General Hochland România
Între 2007 și 2012, Erik Hageleit a ocupat poziția de Director General al Beiersdorf România și Moldova, așa că acesta nu se află la primul contact profesional și cultural cu piața locală. Este un manager cu experiență internațională, cu un excelent parcurs profesional în poziții de General Management, Marketing și Vânzări în domeniul FMCG și un lider desăvârșit, care a gestionat echipe multiculturale atât în cadrul Beiersdorf, cât și în cadrul producătorului de cosmetice premium Maria Galland Group.
Noul Director General al Hochland România a absolvit Facultatea de Administrarea Afacerilor, Universitatea Christian-Albrechts din Kiel, Germania, și vorbește limba germană, engleză, franceză, spaniolă, rusă și limba română.
În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, iar brandul Hochland este prezent la nivel local de peste 20 de ani. Compania a fost înființată în țara noastră în anul 1998, are în prezent 300 de angajați și deține două fabrici, una la Sighișoara și una la Sovata. Portofoliul local cuprinde o gamă largă de sortimente, de la specialități din brânză la brânzeturi tradiționale. Principalele categorii de pe piața din România sunt cașcavalul, brânza topită și telemeaua.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
