Cu o nouă imagine de brand și o nouă poziționare, Zizin ne îndeamnă la armonie

Apa minerală naturală ZIZIN își lansează noua imagine și marchează, printr-o campanie integrată, procesul de repoziționare a brandului.

Zizin

Așa cum se întâmplă și în viață, vine vremea în care trebuie să faci o schimbare. Îți iei o haină nouă, îți renovezi casa, avansezi în carieră sau efectiv dai un refresh viziunii asupra lucrurilor. La fel s-a întâmplat și cu ZIZIN.

Contextul tuturor schimbărilor a avut la bază obiectivul de a repoziționa marca ZIZIN pe un teritoriu nou. ZIZIN s-a aliniat vieții moderne, adresându-se familiilor care fac alegeri inteligente, și a conturat o imagine unitară, printr-o campanie integrată care pornește de la identitatea sa vizuală și continuă în ATL și mediul online.

Repoziționarea ZIZIN

Repoziționarea ZIZIN are ca punct de plecare armonia produsului, prin evidențierea beneficiilor sale – ”apă minerală microbiologic pură la sursă” și ”apă minerală plată cu pH neutru” – iar traducerea în comunicare se face prin armonia întregii familii.

În viziunea ZIZIN, o viață de familie armonioasă înseamnă sarcini și responsabilități împărțite între membrii familiei, înseamnă asumarea rolului de părinte din prezent, dar și dreptul de a nu uita cine ai fost și ce te face fericit.

După 2 ani de analize și proiectări, îi stabilim brandului nostru o nouă poziționare, una ancorată în realitatea societății în care trăim. Acestui proces i se adaugă un design nou al ambalajului, dar și o ușoară redefinire a logo-ului și un nou concept de etichetă, unic pe piața românească a apelor îmbuteliate, realizate de agenția Brand New. Echipa Propaganda a unit aceste elemente și a dezvoltat noul nostru concept creativ căruia i-am răspuns cu încredere și entuziasm. Credem foarte mult că regăsirea armoniei interioare este vitală pentru a ne bucura de fiecare clipă alături de familie.” a declarat Laura Lazăr (CEO, Apemin ZIZIN).

Elementele cheie

Noul teritoriu de brand este vizibil exprimat atât în campania de comunicare, cât și la nivel grafic, regăsindu-se și în designul ambalajelor, prin diferite icon-uri care sustin vizual conceptul armoniei. Elementele cheie care definesc noua direcție de packaging sunt reprezentate, pe lângă formele noi de recipiente PET, de o dublă etichetare ce prezintă un concept vizual inedit, unic în categoria apelor îmbuteliate. Excepție fac SKU-urile 5, 10 și 19 litri.

Website-ul ZIZIN, www.zizin.ro, a fost relansat într-o nouă structură, grafică și de conținut, care răspunde tendințelor actuale de navigare online.

Noua campanie ZIZIN include trei execuții TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), și a fost dezvoltată de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include și o componentă de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) și una de Digital.

Partener în procesul de rebranding a fost agenția Brand New, care semnează noua imagine a brandului și noul packaging, iar componenta de media este semnată de agenția Initiative Media.

ZIZIN

Inființată în 1991, compania Apemin ZIZIN îmbuteliază sub brandul ZIZIN apă minerală plată și carbogazificată ce provine din munții Ciucaș. Aceasta se distinge prin puritatea sa naturală și este de o calitate deosebită, atât din punct de vedere microbiologic, cât și chimic, fiind potrivită pentru consumul întregii familii. ZIZIN deține „Marca de aur” pentru „Izvorul vieții” (apă minerală necarbonată), obținută la „Salonul național al apelor minerale, ediția a IV-a, 2002”.

Produsele ZIZIN se remarcă prin calitatea izvoarelor sale, procesul de exploatare și îmbuteliere, riguros monitorizat în concordanță cu standardele internaționale și gama variată pusă la dispoziția consumatorilor.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,091 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Cu o nouă imagine de brand și o nouă poziționare, Zizin ne îndeamnă la armonie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: