În Marea Britanie producătorii vor să vândă direct online

Mai mult de un sfert (27%) din producătorii alimentari din Marea Britanie au declarat că au luat în considerare crearea în viitor a propriilor e-magazine în încercarea de a interacţiona direct cu consumatorii online, potrivit unui studiu publicat în data de 10 martie 2011 de către analiştii din retail ai IGD.

Care sunt constatările suplimentare ale IGD privind dezvoltarea acestui canal de vanzare, pe viitor ?

● mărimea canalului de comunicare online:

– valoarea cumpărăturilor online este prognozată pentru a se dubla până în 2015 cu vânzări stabilite să atingă 9,9 miliarde de lire sterline, de două ori valoarea înregistrată la sfârşitul anului 2010, de 4,8 miliarde de lire sterline.

– vânzările online vor continua să crească într-un ritm mai rapid decât în orice alt sector al pieţei alimentare, cu o creştere de 21,4% anul trecut.

– în 2010, piaţa alimentară online au reprezentat 3,2% din valoarea totală a cheltuielilor destinate produselor alimentare în Marea Britanie şi se preconizează să crească la 5,4% până în 2015.

● retaileri şi producători:

– mai mult de două cincimi (43%) din producători se aşteaptă ca până la 10% din veniturile lor totale să provină din canalul online până în 2015, mai mult decât dublul numărului generat în prezent de acest nivel de venituri.

● cumpărători:

– pentru 59% dintre cumpărături, îndepărtarea taxei de livrare continuă să fie considerat cel mai important factor care îi determină să cumpere online produsele alimentare.

– 13% dintre consumatori se aşteaptă să utilizeze din ce în ce mai mult în următorul an modalitatea de cumpărare online, valoarea crescând la 24% pentru contingentul de 18-34 ani.

– 88% dintre cei intervievaţi au declarat că livrarea de încredere este principalul factor care determină alegerea unui anumit magazin online, urmat de sloturile de livrare (86%) şi de uşurinţa plasării comenzii (84%).

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *