În Marea Britanie, toată lumea preferă Nutella pe pâine

Gustul consumatorului britanic a evoluat, iar marmelada nu mai este la modă. Supuşii Reginei Elisabeta preferă Nutella în locul tradiţionalului gem şi al mierii, două dintre articolele principale ale micului dejun britanic încă de pe vremea Imperiului.

Schimbarea este confirmată de către statisticile de anul trecut, care arată o scădere a consumului de marmeladă (cu 794.500 litri mai puţin) şi miere, ca urmare a creşterii preţurilor, conform producatorului italian Fererro.

În acelaşi timp, vânzările de Nutella şi a produselor similare au crescut cu 8%, expansiunea celebrei mărci de ciocolată tartinabilă situându-se în fruntea listei. Pe această cale aflăm că britanicii îşi lărgesc preferinţele alimentare şi dincolo de Canal, alegând noi produse alimentare pe care să le combine cu ceaiul şi felia de pâine. O schimbare care nu poate fi decât bună pentru sănătatea lor, aşa cum este explicată de către Livio Luzi, profesor de endocrinologie la Universitatea de Stat din Milano, are indică faptul că „potrivit studiilor ştiinţifice recente, consumul cremei de alune la micul dejun poate oferi beneficii pentru sănătate.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,918 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » În Marea Britanie, toată lumea preferă Nutella pe pâine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: