„Indragosteste-te de viata” – noua campanie Farmec Natural

«Indragosteste-te de viata»este noua campanie Farmec Natural, dezvoltata de ATELIER SAPTE. Campania se deruleaza incepand cu luna februarie si cuprinde spot TV, executii print, spot radio, online, PR si in-store branding. Spotul TV, realizat de ATELIER SAPTE in colaborare cu Commitet, este gandit sub forma unui musical, «pentru a transmite ideea de buna dispozitie, optimism, energie ».

Ambasadoarea gamei Farmec Natural este Giulia Anghelescu, o admiratoare constanta a brandurilor romanesti si consumatoare a produselor Farmec inca din adolescenta. Prin intermediul campaniei «Indragosteste-te de viata », Giulia indeamna tinerele sa devina constiente de farmecul natural personal si sa il puna zilnic in valoare.

“Farmec Natural este un brand care promoveaza in primul rand o atitudine: optimismul. Tinerele carora ne adresam au toate motivele sa se bucure de farmecul lor natural si sa savureze din plin fiecare moment placut din viata lor: de la primul fug de nea, la o plimbare prin parc, o prajitura delicioasa sau o declaratie de dragoste. Lor le adresam indemnul „Indragosteste-te de viata!”, deoarece atunci cand esti tanara, viata este frumoasa prin ea insasi“ declara Ruxandra Petrescu, Creative Director ATELIER SAPTE.

„Indragosteste-te de viata a fost titlul pe care l-am simtit imediat ca fiind cel mai potrivit pentru Farmec Natural”, spune Ioana Borza, Marketing Manager Farmec. „Sunt produse excelente pentru ingrijirea de fiecare zi, ale caror ingrediente naturale sunt o combinatie de plante recunoscute de sute de ani pentru calitatile lor exceptionale. Sunt produse care s-au nascut din dorinta de a ne apropia de esenta farmecului feminin. Iar Giulia, prin felul ei de a fi, este alegerea perfecta pentru a reprezenta femeia pentru care viata implinita este definita de echilibru si naturalete”, a mai spus Ioana Borza.

Campania Farmec Natural « Indragosteste-te de viata » se deruleaza incepand cu luna februarie si cuprinde spot TV, executii print, spot radio, online, PR si in-store branding. Spotul TV, realizat de ATELIER SAPTE in colaborare cu Commitet, este gandit sub forma unui musical, «pentru a transmite ideea de buna dispozitie, optimism, energie », dupa cum afirma Ruxandra Petrescu.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » „Indragosteste-te de viata” – noua campanie Farmec Natural
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: