INS: vânzările de produse alimentare și băuturi au crescut cu 11,5% în primul semestru din 2015

Conform datelor emise de către Institutul Naţional de Statistiă (INS), în luna iunie 2015, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 4,2% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,7%.

FMCG prodCreşterea volumului din retail din luna iunie 2015, comparativ cu luna precedentă, este datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+11,7%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (+1,5%).

Credit foto: Shutterstock

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 7,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 7,1%.

Creşterea volumului din retail din luna iunie 2015, comparativ cu luna iunie a anului trecut, este datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+22,0%) şi a vânzările de produse nealimentare (+1,0%).

În semestrul I 2015, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de semestrul I 2014 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 4,8%, respectiv 4,9%.

Creşterea volumului din retail din primul semestru din 2015, comparativ cu primul semestru al anului trecut, este datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+11,5%).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *