Conform datelor emise de către Institutul Naţional de Statistiă (INS), în luna iunie 2015, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 4,2% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,7%.
Creşterea volumului din retail din luna iunie 2015, comparativ cu luna precedentă, este datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+11,7%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (+1,5%).
Credit foto: Shutterstock
Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 7,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 7,1%.
Creşterea volumului din retail din luna iunie 2015, comparativ cu luna iunie a anului trecut, este datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+22,0%) şi a vânzările de produse nealimentare (+1,0%).
În semestrul I 2015, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de semestrul I 2014 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 4,8%, respectiv 4,9%.
Creşterea volumului din retail din primul semestru din 2015, comparativ cu primul semestru al anului trecut, este datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+11,5%).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
