“Brandurile care câștigă vor trebui întotdeauna să demonstreze empatie, curaj și creativitate” – Interviu despre relansarea berii Skol cu Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB

Tuborg România (URBB – United Romanian Breweries Bereprod), unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală, tocmai a relansat berea Skol, cu o nouă formulă de produs, cu o nouă identitate vizuală și cu o gamă de ambalaje cu elemente inovatoare. Despre atuurile brandului Skol, ce s-a schimbat la berea Skol, despre campania de comunicare inedită, care însoțește noua poziționare a brandului și despre piața locală de bere, în general, am stat de vorbă cu Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

SkolSkol, un brand internațional creat în anul 1964, este în prezent licențiat, produs și distribuit în mai mult de 20 de țări. Brandul Skol este aproape sinonim cu istoria recentă a berii în România, putând fi savurată în România începând cu anul 1999.

Skol este un brand situat la mijlocul scalei de preț, într-un segment de piață semnificativ, accesibil pentru aproximativ 80% dintre consumatori.

Legat de noul Skol, putem spune că este un produs special conceput pentru segmentul majoritar al consumatorilor de bere, reprezentat de barbați. Conform cercetărilor realizate de Tuborg România (URBB), bărbatul român consumator de bere prețuieste cel mai mult senzația de răcorire și contextele de destindere pe care produsul le oferă.

Care sunt atuurile brandului Skol? Ce îl face diferit?

Ne-am dorit ca noul Skol să fie…

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Un comentariu la „“Brandurile care câștigă vor trebui întotdeauna să demonstreze empatie, curaj și creativitate” – Interviu despre relansarea berii Skol cu Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB”

  1. Am participat la toate concursurile Tibor SI n-am câștigat NIMIC MA face sa cred ca, E VRAJALA DAR imi place berea Tibor SI O SA consum în continuare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *