Jacobs Kronung lansează o nouă campanie

Jacobs Kronung anunță o nouă campanie prin care sunt rasplătiți consumatorii. Campania se desfășoară în perioada 18 iunie – 12 august 2012.

Marele premiu constă într-un apartament de 2 camere, care va fi tras la sorți la finalul campaniei. Fiecare consumator cu minim 3 coduri unice înregistrate în promoție, poate fi câștigătorul marelui premiu.  Jacobs Kronung oferă, de asemenea, și premii instant săptămânale (Iphone, televizor) și zilnice (aparat Tassimo T40, Balansoar, Sistem Home Cinema și Foișor de grădină).

Pentru inceput, Jacobs Kronung le ofera tuturor un nume ce îi reprezintă, asemenea unui blazon, identificându-i ca făcând parte din același grup, numeros, dar și select. Ei sunt, simplu, ApropiatoriiPentru a le răsplati talentul și eforturile, Jacobs Kronung le-a pregătit tuturor Apropiatorilor o campanie promoționala amplă, cu o mulțime de premii. De-a lungul a 8 saptamani, oricine poate fi sau deveni Apropiator, cu oricare dintre produsele Jacobs Kronung participante”, declară Cristina Pindaru, Senior Brand Manager Cafea, Kraft Foods Romania.

Mai multe detalii despre campanie găsiți pe  www.puterealintaromei.ro.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Jacobs Kronung lansează o nouă campanie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: