JBC EDEN reușeste scăderea cu aproape 20% a prețului de vânzare al cafelei Amaroy în România!

JBC EDEN SRL, importatorul brandurilor de cafea Amaroy, Melitta Kaffee şi GRANDOS în România, a încheiat anul trecut, în luna martie, un contract de importator al cafelei Amaroy pentru România, cu producătorul şi retailerul german Aldi Süd GmbH.

La un an de la parafarea acestui contract, l-am întrebat pe Domnul Sorin Păcurar, Director Naţional de Vânzări JBC EDEN, cum a decurs acest prim an de colaborare cu Aldi Süd GmbH şi cum a primit piaţa noastră brandul Amaroy?

Sorin Păcurar: „Cu producătorul cafelei Amaroy, Aldi Süd GmbH, am avut o întâlnire la începutul acestui an la Sibiu, în cadrul căreia s-au concretizat mai multe proiecte şi, binenteles, s-a facut o analiză a aceea ce s-a realizat în primul an de colaborare.

A fost o perioadă foarte încărcată pentru compania noastră, cu listari de produse în noi lanţuri de retaileri internaţionali, cu încheierea de partenariate strategice cu distribitori locali, cu mărirea portofoliului de produse din gama Amaroy (şi nu numai ), adică tot ceea ce ne-am propus anul trecut s-a şi realizat. Dar la capitolul realizări, cel mai important lucru ce trebuie menţionat, a fost scăderea preţului de vânzare al cafelei Amaroy pe rafturile magazinelor, cu un procent semnificativ cuprins între 10% şi 18%, reuşind astfel să ne îndeplinim cel mai important obiectiv pe care compania JBC Eden şi l-a propus, acela că preţul către consumator să fie unul corect.

retail-FMCG.ro: Ce paşi s-au făcut din punct de vedere al distribuţiei naţionale?

Sorin Păcurar: „Am realizat mai multe partenariate de distribuţie cu parteneri strategici, astfel încât, dacă anul trecut aveam contracte comerciale cu 2 sau 3 parteneri, în momentul de faţă numărul acestora a crescut la peste 12 şi suntem în discuţii avansate cu alte câteva societăţi de distribuţie, sperăm noi viitori parteneri.

Mulţi dintre parteneri nostrii au ca şi zone de acoperire 1, 2 sau chiar mai multe judeţe astfel că, la nivel naţional, procentajul de acoperire este de peste 40 %, iar până la sfârşitul acestui an ne dorim să avem o acoperire de 100%. Ceea ce aş dori să adaug şi să subliniez este că am întâlnit la toţi distribuitorii noştri un grad de profesionalism foarte ridicat, cu compartimente bine structurate de vânzări şi marketing şi cu o politică de vânzări orientată total către client şi consumator. Fără să minimalizez activitatea celorlalţi, aş da un singur exemplu: compania Top Vest Holding din Braşov, acesta fiind şi primul nostru distribuitor pe întregul portofoliu de produse al companiei JBC Eden, cu care am reuşit programe si acţiuni de marketing deosebite în cele câteva luni de colaborare. Aici aş dori să subliniez şi faptul că JBC Eden are o politică flexibilă şi orientată către client, reuşind să răspundem întotdeauna prompt şi rapid la cerinţele pieţei si al consumatorului final”.

retail-FMCG.ro: Cum stă compania JBC EDEN la capitolul logistică?

Sorin Păcurar: „Pentru că serviciile companiei noastre sunt integrate şi pentru a face faţă solicitarilor şi comenzilor crescute, am incheiat un contract de colaborare cu compania Pall Ex Romania, fără a renunţa la colaboratorii existenţi, companie care este specializată în transportul paletizat al produselor şi care ne oferă o acoperire naţională”.

retail-FMCG.ro: Ce alte canale de distribuţie mai acoperiţi?

Sorin Păcurar: „Un alt proiect pe care-l avem în studiu este posibilitatea de a oferi servicii şi produse pentru canalul de office şi HORECA. În acest sens am inclus în portofoliul de produse o gamă nouă de produse: Amaroy Coffee Pads, produse care se pretează foarte bine pentru office, acolo unde oferta este destul de limitată. Pentru canalul HORECA studiem împreună cu parteneri de la Aldi Sud GmbH posibiliatea de a oferi o gamă de cafea boabe sub brandul Amaroy, care să poată fi folosită pentru expresoarele de cafea din aceste locaţii”.

retail-FMCG.ro: Canalul retailului modern rămâne în continuare cel mai important pentru JBC EDEN?

Sorin Păcurar: „Am menţinut şi întărit colaborarea cu marile reţele de magazine din retailul modern şi totodată am încheiat contracte si am început colaborarea cu noi reţele de magazine din aceeaşi categorie. Cred că în acest sens suntem destul de aproape de procentajul maxim de acoperire, mai ales dacă se vor concretiza şi discuţiile aflate în derulare. Bineînţeles al acelor reţele de magazine care şi-au exprimat dorinţa să vândă un brand privat cum este brandul Amaroy”.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Importatori » JBC EDEN reușeste scăderea cu aproape 20% a prețului de vânzare al cafelei Amaroy în România!
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: