Parte a campaniei de consum responsabil de alcool, Johnnie Walker, lider mondial pe piaţa de whisky, îşi propune să adune 15.000 de angajamente din partea românilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului, prin intermediul hashtag-ului în social media #ImNOTdriving. Inițiativa se alătură campaniei globale Join the Pact, care își propune să adune încă 1 milion de angajamente la nivel mondial.
Pentru a onora aceste promisuni, Johnnie Walker va oferi, în principalele oraşe din România, începând cu această săptămână, 15.000 km de curse gratuite cu taxiul, în condiţii de siguranţă, în baza unor vouchere de taxi.
Consumatorii români sunt invitați să se alăture campaniei Join the Pact prin adăugarea semnăturii lor prin intermediul unei aplicaţii interactive pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker România: http://www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania. Obiectivele noii campanii Johnnie Walker au în vedere creșterea gradului de conștientizare asupra consumului responsabil și motivarea consumatorilor de a nu conduce sub influenţa alcoolului.
DIAGEO, lider mondial în băuturi alcoolice premium și proprietar al brandului Johnnie Walker®, se angajează să promoveze consumul responsabil de alcool. În România, Johnnie Walker® este distribuit oficial de PPD România, principalul distribuitor de băuturi alcoolice premium și partener pe termen lung al DIAGEO.
DIAGEO are o colecție remarcabilă de branduri de băuturi alcoolice care variază de la sortimente de băuturi spirtoase, la vinuri şi tipuri de bere. Acest brand include Johnnie Walker®, Crown Royal, JεB și Bushmills, Smirnoff, Ciroc și Ketel One vodka, Baileys, Captain Morgan, Tanqueray și Guinness.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
