Julius Meinl lansează blendul premiat 1862 VIENNA, dedicat industriei HoReCa

La 160 de ani după ce a contribuit pentru prima dată la modelarea culturii moderne a cafenelelor de astăzi, Julius Meinl relansează în HoReCa rețeta secretă de familie, care reflectă atât moștenirea sa îndelungată, cât și viitorul plăcerii oferite de cafea.

julius meinl

1862 Vienna este un produs reprezentativ pentru calitatea și expertiza oferite de Julius Meinl, iar mențiunea „Vienna” din titlu este un semn de respect față de cultura cafenelelor care era în vogă în perioada în care compania și-a început activitatea.

Boabele Arabica folosite în crearea acestui blend reunesc sortimente din Africa de Est și America Latină pentru o experiență complexă a gustului, cu arome de alune, caramel și malț.

Un moment premiat la cafea  

1862 Vienna a obținut premiul Superior Taste Award de trei stele din partea prestigiosului Institut Internațional al Gustului. Aceasta este cea mai înaltă recunoaștere pe care Institutul o poate acorda și reprezintă o confirmare a faptului că blendul 1862 Vienna stabilește un nou standard al gustului și al consistenței.

Mai mult decat un blend – conceptul integrat Julius Meinl

Prin lansarea și extinderea blendului 1862 Vienna, Julius Meinl oferă un nou concept integrat care permite unităților ospitaliere să ofere clienților cea mai bună experiență la cafea. Prin cele patru etape, ce decurg din experiența noastră de top din industrie, 1862 Vienna oferă întotdeauna o cafea perfectă:

  • Boabe de cafea selectate cu grijă, pentru o calitate superioară, prăjite în atelierul de cafea al companiei din Viena. 100 de loturi sunt prăjite săptămânal, pentru a asigura perfecțiunea în fiecare boabă de cafea.
  • Blendul este apoi depozitat și livrat clientului într-un butoi Aroma Fez unic de 3 kg, pentru a menține aroma optimă până la momentul servirii.
  • Pentru preparare, se folosește tehnologie de măcinare de top, inclusă în pachetul conceptului, care promite cea mai bună calitate a gustului în fiecare ceașcă.
  • Și, pentru o notă de eleganță, servirea cafelei este completată de ceașca 1862 Vienna, special creată și reproiectată de Matteo Thun, prin care fiecare partener poate oferi clienților experiența vieneză completă.

Perfecțiune într-o cească

Julius Meinl și Matteo Thun au colaborat ani de zile pentru a dezvolta materiale reprezentative și remarcabile pentru punctele de vânzare, pentru a crea o experiență perfectă pentru consumatori. Cea mai recentă colaborare a condus la realizarea ceștilor 1862 Vienna, o interpretare elegantă și rafinată, incluzând cești pentru espresso și melange, cappuccino, cești de ceai, tăvi de servire și șorțuri pentru barista.

Suntem foarte încântați să relansăm rețeta noastră secretă de familie – blendul 1862 Vienna, pentru partenerii noștri din HoReCa. Această ediție a produsului lansat pentru prima dată în 1862 se bazează pe 160 de ani de experiență și expertiză. Compania noastră a fost fondată în 1862, când stră-străbunicul meu a deschis un magazin în Viena – astăzi, cea de-a cincea generație a familiei Meinl continuă, cu aceeași pasiune, misiunea de a produce cafea de cea mai înaltă calitate. Suntem mândri de rolul pe care Julius Meinl l-a jucat în formarea unor experiențe superioare și momente semnificative pentru oameni din întreaga lume la cafea,” spune Christina Meinl, parte din a cincea generație a familiei Meinl.

Aceasta continuă: „Această extindere a blendului 1862 Vienna este dedicată clienților din industria ospitalității, care doresc să ofere oaspeților lor un echilibru perfect într-o ceașcă de cafea.”

 Julius Meinl

Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi companii de prăjire a cafelei din lume și un brand emblematic al cafenelelor din Viena. Dedicarea pentru calitate este o marcă de familie, menținută timp de cinci generații. Cu 160 de ani de experiență în aprovizionarea, amestecarea și prăjirea cafelei, Meinl este furnizorul preferat de cafea pentru cele mai importante cafenele din Viena. Astăzi, cafelele și ceaiurile Meinl contribuie la crearea unor momente semnificative pentru clienții din întreaga lume și sunt vândute în peste 50.000 de hoteluri, cafenele și restaurant din 70 de țări, plus într-un număr mare de puncte de vânzare cu amănuntul.

Un scurt rezumat:

  • Înființată în 1862 în Viena
  • 1.000 de angajați în întreaga lume
  • Peste 50.000 de clienți la nivel internațional
  • Distribuită în peste 70 de țări: un brand de top în peste 40 de țări
  • Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia)

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *