Kerry lansează Graficele aromelor produselor alimentare pentru Europa 2020

Kerry, lider pe segmentul gustului și nutriției, a lansat graficele de arome pentru Europa 2020, o trecere anuală în revistă de către Kerry a principalelor arome si tendințe din domeniul alimentelor și băuturilor, folosind instrumente precum rezultatele vânzărilor, tendințele consumatorilor, influențe din domeniul alimentației și păreri ale experților interni din domeniul culinar și al mixologiei, cu scopul de a prezice gusturile pentru anul în curs.

Kerry

În calitate de lider în domeniul gustului, Kerry asigură suportul necesar clienților săi în dezvoltarea de produse cu gusturi care să-i încânte și să-i surprindă pe consumatori, folosind ingrediente de înaltă calitate, din natură.

Graficele aromelor realizate de Kerry Europe pentru 2020 pot fi descărcate de aici.

În Europa, bucătăriile specifice, cum ar fi cea thailandeză sau cea japoneză, au crescut și au proliferat în piață. Cu toate acestea, recent observăm evoluții în domeniul aromelor asociate cu aceste regiuni, pe măsură ce consumatorii devin mai aventuroși, mai dornici de experimente. Chilliul dulce și sosul de soia nu mai sunt aromele căutate de consumatorii care apreciază autenticitatea alimentelor asiatice, iar profiluri specifice, cum ar fi zahărul de palmier și busuiocul dulce, sunt asociate acum cu nostalgia Thailandei, cu tamari, cu nori și cu miso, permițând recrearea unei experiențe japoneze. 

Liniile care demarcă acum categoriile alimetare sunt tot mai estompate și observăm, de exemplu, arome de alcool, cum ar fi tequila și Cointreau, în categoria „dulciuri”, precum și arome inspirate din industria panificației, cum ar fi brownie și catifeaua roșie, în categoria „băuturi lactate”. Există spațiu suficient pentru inovație, deoarece producătorii pot să se inspire regândind modul în care aromele principale pot fi aplicate în noi categorii. Observăm tot mai des acest lucru în topuri, acolo unde arome familiare apar în secțiunile „Nou” și „Emergent”, preconizându-se dezvoltarea unor produse cu adevărat interesante”, spune Leigh Anne Vaughan, Global Strategic Marketing Director for Taste.

Clienții pot profita de experiența unică pe care o are compania Kerry în industria alimentelor și băuturilor, inclusiv cunoștințele solide și portofoliul dezvoltat din domeniul aromelor, pentru a crea produse diferențiate, oferind gusturi căutate de consumatori, dincolo de simple arome.

Graficele aromelor realizate de Kerry Europe pentru 2020 pot fi descărcate de aici.

Kerry

Pe măsură ce consumatorii se întorc la alimentele și băuturile autentice, Kerry vine în întâmpinarea acestei cereri prin experiențe gustative mai autentice și mai nutritive. Aducem pe masă experiența noastră de 40 de ani în sectorul alimentar și punem în folosul consumatorilor cunoștințele noastre globale, informațiile pe care le deținem despre piețe, cunoștințele privind modurile de utilizare, competențele noastre culinare și soluțiile unice pe care le oferim.

Kerry a pornit la drum sub forma unei cooperative de produse lactate din Irlanda, dornică să ofere ingrediente reale și sănătoase. Pe măsură ce a crescut, compania a continuat să ofere soluții care să satisfacă necesități fundamentale: a mânca și a fi sănătos. Kerry pune accentul pe gust și nutriție, combinând experiența pe care o deține în ceea ce privește aromele multi-senzoriale, texturile și o cunoaștere aprofundată a oamenilor, a etapelor de viață și a nevoilor nutriționale. 

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,981 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Kerry lansează Graficele aromelor produselor alimentare pentru Europa 2020
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: