Untul Kerrygold, un produs cu potențial

Untul Kerrygold, un produs premium al categoriei lactate, face parte, încă din anul 2013, din portofoliul importatorului şi distribuitorului de produse alimentare Serpico Trading, una dintre cele mai experimentate companii ale industriei FMCG din România.

unt dulce

Untul Kerrygold este un produs cu tradiţie, fiind lansat în 1962 în Marea Britanie. Este produs din laptele vacilor ce pasc libere pe pajiştile luxuriante ale Irlandei şi se bucură de ploile dese şi de aerul proaspăt.

Datorită influenţei Curentului Golfului, climatul Irlandei este temperat tot timpul anului, asigurând una dintre cele mai îndelungate perioade de creştere a ierbii.

„La baza produselor Kerrygold stă laptele proaspăt şi gustos, responsabil pentru gustul unic, culoarea aurie şi textura delicată cu care ne-am obişnuit. Culoarea galbenă se datorează beta-carotenului, care este produs de vacile hrănite numai cu iarbă. Termenul internaţional pentru perioada lungă de hrănire numai cu iarbă este „grass fed”.

Este dovedit ştiinţific că beta-carotenul aduce o serie de  benefcii organismului contribuind la stimularea sistemului imunitar si la prevenirea bolilor cardio-vasculare. a declarat Bogdan Costin, Marketing Manager, Serpico.

unt saratGama Kerrygold are o sortimentaţie diversificată: unt sărat şi dulce 82% grăsime, 200 gr, ambalat clasic,  unt cu sare de mare 82% grăsime 150 gr, ambalat în caserole de plastic, unt cu usturoi şi ierburi 70% grăsime 150 gr, unt nesărat 82% grăsime si amestecuri tartinabile.

Amestecurile tartinabile cuprind: amestecul tartinabil nesărat cu adaos de ulei de răpită (un ulei care nu este hidrogenat si care conţine 55% acizi graşi monosaturaţi, acid oleic, acid linoleic, acizi saturaţi; cei mai importanţi dintre acizii conţinuţi sunt omega 3 şi omega 6) la gramajele 150 g şi 250 g şi amestecul tartinabil cu cristale fine de sare de mare, la gramajele 150g şi 250g.

„Datorită conţinutului mare de acizi graşi nesaturaţi, untul Kerrygold este tartinabil şi cremos.  La capitolul inovaţii ale gustului se poate înscrie cu succes untul cu usturoi şi ierburi”, a declarat Bogdan Costin, Marketing Manager, Serpico.

Brandul  Kerrygold contine şi gama Cedar cu sortimentele Cedar Maturat şi Cedar Roşu. Pe viitor, in această gamă se vor adauga alte două noi sortimente: Cedar Dubliner şi Cedar Vintage.

În acest moment, gama Kerrygold este prezentă în retailul modern, în reţele precum: Cora, Mega Image, Selgros, Auchan şi Carrefour, procesul de listare şi în alte reţele fiind în curs de desfăşurare. Din punct de vedere susţinere in-store a produselor Kerrygold, Serpico Trading desfăşoară deja o campanie de sampling în reţele precum Cora, Carrefour şi Selgros.

Kerrygold

Kerrygold a fost lansat în 1962 ca un produs uni-brand și este considerat acum singurul brand irlandez de produse alimentare cu adevărat cunoscut pe plan internațional. De la crearea sa, Kerrygold a fost sinonim cu calitatea, iar astăzi, portofoliul de produse Kerrygold acoperă o multitudine de game de produse fiind prezent în peste 100 de pieţe din întreaga lume.

Generațiile producătorilor de produse lactate au furnizat lapte pentru marca Kerrygold, iar fermierii parteneri Kerrygold se dedică idealului cooperativ, lucrând împreună pentru a produce cel mai bun produs lactat.

Serpico Trading

Serpico Trading, unul dintre liderii distribuției de produse FMCG din România, a raportat o creștere de 20% a cifrei de afaceri în 2016.

Cele 3 branduri proprii – DeFish, Best Meat și O’Green dețin o pondere de aproximativ 16% din cifra de afaceri a companiei.

Serpico Trading are in plan pentru anul 2017 consolidarea rețelei de distribuție actuale în retailul modern, dar și extinderea acesteia in segmentele HoReCa și traditional trade.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,813 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Untul Kerrygold, un produs cu potențial
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: