Grupul Kormotech, unul dintre primii 50 de producători mondiali de pet food, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 156,2 milioane de euro (162,7 milioane de dolari), în creștere cu 9,8 milioane de euro față de 2023. În România, compania a vândut 5.500 de tone de hrană pentru câini și pisici, în valoare de aproximativ 9,7 milioane de euro. Obiectivul Kormotech este de a avea o cotă de peste 10% pe piața de pet food din România.
În total, grupul Kormotech a vândut 83 de mii de tone de hrană uscată și umedă pentru pisici și câini. Aceasta este cu 10 mii de tone mai mult decât în 2023. Majoritatea hranei a fost vândută în segmentul premium – peste 37 de mii de tone sau 44% din totalul produselor.
Conform strategiei de afaceri până în 2028, exporturile Kormotech Group se concentrează pe Europa Centrală și de Est, mai exact pe piața din România.
„România este o piață foarte promițătoare, deschisă noilor mărci. Vedem oportunități de creștere și depunem eforturi pentru a oferi partenerilor noștri produse de cea mai înaltă calitate”, spune Rostislav Vovk, CEO și co-fondator al Kormotech.
În România sunt prezente toate mărcile Kormotech: Optimeal – hrană super-premium pentru câini și pisici, Club 4 Paws – hrană premium, My Love – hrană standard și noul brand Delickcious de hrană super-gustoasă. Produsele sunt reprezentate în cele mai importante lanțuri de magazine offline și online din țară, precum Kaufland, DCNeu Cash & Carry, Cityvet Pet & Farm și Sezamo. În prezent, Kormotech își consolidează echipele comerciale din România și crește vânzările.
Obiectivele strategice
Un alt obiectiv strategic al Kormotech Group pentru următorii ani este de a deveni producătorul nr. 1 al portofoliului de mărci de pet food pe piața moldovenească.
„În prezent, conform estimărilor noastre, suntem pe locul al doilea în această țară”, spune Eduard Babenko, șeful pentru Ucraina, Moldova, Asia de Sud-Est la Kormotech Group.
Pe piețele-cheie, Kormotech continuă să întărească parteneriatele pe termen lung cu distribuitorii.
„Ei sunt bastionul nostru. Intenționăm să introducem noi game și mărci pe piețe pentru a satisface cererea în creștere. Din punct de vedere strategic, 2025 este momentul ca Kormotech să decoleze pe piețele din Europa Centrală și de Est.”, spune Yuriy Bykoriz, director general pentru Europa Centrală și de Est la Kormotech Group.
Anul trecut, compania a reușit să își îndeplinească planul strategic cu 102% în statele baltice. Lituania se evidențiază cel mai mult în această regiune, unde planul de vânzări a fost depășit cu 14%. În prezent, echipa Kormotech lucrează la actualizarea strategiei go-to-market, conform căreia ar trebui să ajungă cel puțin în top 5 producători de pet food din țările baltice.
Kormotech
Kormotech este o companie globală de familie din Ucraina, care din 2003 produce hrană de înaltă calitate pentru pisici și câini sub mărcile Optimeal, Club 4 Paws, Gav!, Miau! și My Love. Compania are unități de producție în Ucraina și UE. Sortimentul include peste 650 de poziții. Compania este lider în Ucraina, intră în TOP 50 al producătorilor mondiali de hrană pentru animale de companie și TOP 21 al celor mai dinamice companii de hrană pentru animale de companie. Produsele companiei sunt prezentate în 44 de țări ale lumii atât sub mărcile proprii, cât și sub mărcile private ale partenerilor.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
