Kormotech, producătorul ucrainean de hrană pentru animale de companie, și-a extins canalele de distribuție în România, compania semnând, în această lună, un acord cu Sezamo, supermarketul online care devine, astfel, prima platformă online din România în care compania Kormotech este prezentă cu produsele sale.
„Sezamo, ca parte a Grupului European Rohlik, cu sediul în Republica Cehă, este un partener excelent pentru noi în consolidarea mărcilor noastre pe piața din România.
Sezamo este o companie complet nouă, fondată de o companie inovatoare cu statut de unicorn, care se extinde în întreaga Europă și aduce un nou standard de servicii,” spune Hery Ciurariu, Manager de Țară Kormotech în România.
Conform acordului, Kormotech va vinde pe platforma online Sezamo produsele sale premium Club 4 Paws și super premium Optimeal, care promovează în mod specific sănătatea și bunăstarea animalelor de companie.
„Acum, datorită platformei Sezamo, clienții noștri din capitala României, București, pot primi produse din mărcile noastre Club 4 Paws și Optimeal cu livrare la domiciliu în doar două ore,” a declarat Nadejda Cerevatenco, managerul de comerț electronic pentru România.
„Așteptăm ca cooperarea cu Sezamo să susțină creșterea noastră strategică de marketing și să ofere clienților noștri din România o gamă completă de alimente Club 4 Paws și Optimeal pentru pisici și câini,” spune Hery Ciurariu.
Compania dezvoltă, de asemenea, canalele tradiționale de distribuție pentru a-și atinge obiectivul de a deține 10% cotă de piață în piața hranei pentru animale de companie din România până în 2028.
„Negociem, de asemenea, diferite parteneriate cu principalii retaileri moderni pentru a satisface nevoile diferite ale clienților lor. Este important pentru clienții noștri să cumpere și să guste produsele noastre din surse diferite,” adaugă Hery Ciurariu.
Compania își prioritizează activitățile de export către România, care reprezintă cel puțin 20% din totalul exporturilor din Ucraina. Kormotech și-a mărit dinamica pe piața românească începând cu 2020 și a angajat o echipă de vânzări locală, cu cunoștințe despre piața locală și despre cerințele clienților, pentru a implementa strategia companiei .
În ianuarie 2024, vânzările lunare ale Kormotech în România au depășit 1,2 milioane de euro. Ratele lunare de export au fost +53% în euro și +37% în tone față de ianuarie 2023.
Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
Kormotech
Fondată în 2003, Kormotech LLC – o afacere de familie aflată la a doua generație – este cel mai mare producător de hrană pentru animale de companie din Ucraina, cu o cotă de piață de, aproximativ, 33% din piața internă.
Kormotech produce hrană pentru animale de companie de înaltă calitate sub propriile mărci – Optimeal, Club 4 Paws și My Love dar și sub peste 25 de mărci private și exportă în 39 de țări din întreaga lume, fiind înregistrat în FDA și având permis USDA.
În România, Kormotech își prezintă mărcile de nutriție premiul și superpremium Club 4 paws și Optimeal, linia de produse standard MyLove, dar oferă, de asemenea, cooperare și pentru producția de produse sub marcă privată.
Contact Kormotech
Hery Ciurariu – Country Manager Romania
Linkedin
hery.ciurariu@kormotech.pl
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail