Kormotech, producătorul ucrainean de hrană pentru animale de companie, va atinge o cifră de afaceri de 152 de milioane de dolari în 2023, cu cota de export care va crește la 31%

Kormotech, cel mai mare producător de hrană pentru animale de companie din Ucraina, și-a majorat cifra de afaceri anuală cu 22%, la peste 152 milioane $ în 2023. Acest rezultat depășește indicatorii planificați cu 2 milioane $, în timp ce volumul vânzărilor a ajuns la 77,4 mii tone, cu 10,5 mii tone mai mult decât în 2022, o creștere de 15,7% față de anul percedent. Piața din România înregistrează, în continuare, cea mai dinamică creștere pentru Kormotech.

Kormotech

„Privind înapoi la reperele anului 2023, acestea demonstrează nu doar atingerea obiectivelor stabilite în strategie, ci și creșterea parametrilor planificați și un ritm de schimbare peste medie. Cu o creștere anuală a veniturilor de peste 22% față de rezultatele financiare din 2022, devenim mai inovatori și mai flexibili în fața incertitudinii din jurul nostru.

Investim și inovăm prin intermediul companiei Kormotech. Devenim o parte mai semnificativă a pieței interne, dar în același timp, ne creștem prezența în Europa Centrală și de Est”, a spus Rostyslav Vovk, CEO al Kormotech.

Dezvoltându-se odată cu ascensiunea globală a industriei de hrană pentru animale de companie, compania ucraineană își consolidează prezența în 42 de țări din întreaga lume, sporind în același timp cota de piață în Ucraina. Drept urmare, raportul dintre vânzările în străinătate și vânzările din Ucraina este acum de 31%/69% în tone.

România, cea mai dinamică creștere

Cea mai dinamică creștere a mărcilor Kormotech față de volumul vânzărilor de anul trecut a fost pe piețele din România (35%), Polonia (11%) și Moldova (11%). Anul trecut, compania a semnat acorduri cu parteneri din Coreea de Sud și Malaezia, a lansat vânzările în Finlanda și s-a extins activ pe piețele din Spania și Italia.

„Vorbind despre 2024, ne vom concentra strategia în două direcții: în comerțul tradițional, pentru a crește distribuția numerică în toate județele României și în comerțul modern, cu scopul de a construi parteneriate durabile cu noi mari retaileri, în timp ce ne vom consolida business-ul cu retailerii cu care lucrăm deja”, a declarat Hery Ciurariu – Country Manager Kormotech România.

Investiții și planuri

Investiția totală în extinderea producției la fabricile din Ucraina și Lituania în cursul anului 2023 s-a ridicat la 6,55 milioane euro, ceea ce a permis producerea a 73,3 mii tone de hrană, față de 59,8 mii tone din volumele de producție din anul precedent.

Un rezultat important al companiei în 2023 a fost primrea statutului de investitor major în Lituania, acordat Kormotech UAB pentru proiectul de extindere a unitații de producție, ce urmează a fi finalizat până în 2028. Valoarea totală a investiției planificate este de 60 de milioane de euro.

Obiectiv Kormotech în următorii 5 ani: intrarea în top 30 producători mondiali de hrană pentru animale de companie

„Producția Kormotech, distribuția eficientă și vizibilitatea pe piață sunt coordonate care s-au extins deja dincolo de granițele Ucrainei și continuăm să construim reputația și recunoașterea mărcilor noastre în străinătate, integrându-ne în procesele industriale globale.

Scopul nostru pentru următorii cinci ani este să intrăm în TOP 30 de producători mondiali de hrană pentru animale de companie, să realizeazăm o cifră de afaceri de 500 de milioane $ și să creăm o companie globală”, a declarat Rostyslav Vovk, CEO și co-proprietar Kormotech.

Kormotech

Fondată în 2003, Kormotech LLC – o afacere de familie aflată la a doua generație – este cel mai mare producător de hrană pentru animale de companie din Ucraina, cu o cotă de piață de, aproximativ, 33% din piața internă.

Kormotech produce hrană pentru animale de companie de înaltă calitate sub propriile mărci – Optimeal, Club 4 Paws și My Love dar și sub peste 25 de mărci private și exportă în 39 de țări din întreaga lume, fiind înregistrat în FDA și având permis USDA.

În România, Kormotech își prezintă mărcile de nutriție premiul și superpremium Club 4 paws și Optimeal, linia de produse standard MyLove, dar oferă, de asemenea, cooperare și pentru producția de produse sub marcă privată.

Contact Kormotech

Hery Ciurariu – Country Manager Romania
Linkedin
hery.ciurariu@kormotech.pl


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *