Kraft Foods lansează pe piața din România biscuiții Milka ChocoLila Stix

Kraft Foods lansează pe piaţa din România un nou sortiment premium de biscuiţi – Milka ChocoLila Stix. Milka ChocoLila Stix îmbină gustul biscuiţilor crocanţi cu cea mai fină ciocolată cu lapte din Alpi.

Introducerea acestui nou sortiment de biscuiţi Milka ChocoLila Stix vine să consolideze imaginea premium a mărcii, completând perfect gama unică de produse sofisticate şi delicioase într-o categorie încă dominată de oferte de bază”, declară Svetlana Macrinici, Brand Coordonator Biscuiţi.

Milka, “cea mai fină tentaţie din Alpi”, este cea mai puternică marcă de ciocolată din Europa, uşor de recunoscut prin ambalajul mov şi simbolul văcuţei. În România, Milka este un simbol al calităţii pentru peste o treime dintre consumatorii de ciocolată. Conform studiilor GfK, peste 90% dintre români cunosc această marcă, iar aproape 40% dintre consumatori consideră că Milka este cea mai fină ciocolată.

„De la simboluri globale la favorite locale, mărcile noastre sunt uşor de recunoscut pentru oamenii din întreaga lume. Milka este marca de ciocolată numărul 1 în România, un loc fruntaş câştigat în mintea şi inima consumatorilor români de-a lungul timpului. Inspiraţia noastră vine de la consumatori, le ascultăm dorinţele, învăţăm şi inovăm pentru a crea produse ce se potrivesc stilului lor de viaţă”, declară Svetlana Macrinici.

Milka ChocoLila Stix este lansat în premieră atât în România, cât şi în Bulgaria. Fiecare cutie de 144 g conţine 27 de stixuri de biscuit crocant învelit în cea mai fină ciocolată cu lapte Milka (45%). Datorită tăviţei de plastic în care se găsesc, stixurile Milka ChocoLila pot fi consumate cu uşurinţă oriunde şi în orice moment al zilei.

Lansarea produsului este susţinută de o campania de panotaj neconvenţional şi de comunicare dedicată în magazine, axată în special pe degustări de biscuiţi Milka ChocoLila Stix, în principalele puncte de vânzare.

Milka Biscuits au fost lansaţi în România în aprilie 2010, devenind în scurt timp de la lansare marca preferată de biscuiţi sofisticaţi de către consumatorii români.

Portofoliul de biscuiţi Milka conţine Milka ChocoMinis (37.5g, 150g), Milka ChocoBiscuit (150g), Milka ChocoCookie (168g), precum şi gama Milka ChocoJaffa: Raspberry Jelly, Orange Jelly, Chocolate Mousse şi Toffee Mousse.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Kraft Foods lansează pe piața din România biscuiții Milka ChocoLila Stix
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: