Kraft Foods raporteaza rezultate solide in trimestrul al treilea

Kraft Foods Inc a raportat pe site-ul companiei rezultate solide in cel de-al treilea trimestru al anului 2010, reflectand performante solide ale managementului in fiecare zona grografica, in dorinta de a accelera investitiile in constructia brandului.

„Am avut un alt trimestru bun iar prestatia noastra a fost la fel de buna.”, a spus Irene Rosenfeld, presedinte si director executiv Kraft Foods. „Stategia noastra de crestere globala prin concentrarea asupra gustarilor si a brandurilor noastre cele mai puternice, ne ofera o cale clara catre performanta. Integrarea Cadbury s-a desfasurat rapid, fara probleme si deja beneficiem de sinergii semnificative de costuri. Raman increzatoare ca ne vom atinge obiectivele pentru anul 2010 si ne vom accelera cresterea in 2011.”

Veniturile nete in al treilea trimestru au crescut cu 26.2 procente, la 11.9 miliarde de $, incluzand 26.2 puncte procentuale din achizitia Cadbury, un procentaj negativ de 2.3 fata de moneda si un procentaj negativ de 0.2 de la cesiune.

Venitul operational a crescut la 13.4 procente, insemnand 1,519 milioane de $, incluzand un impact favorabil de 22.5 puncte procentuale prin achizitia Cadbury, partial compensat printr-un impact negativ de 6.1 puncte procentuale din cauza programului de integrare si a costurilor legate de achizitie.

DESPRE KRAFT FOODS

Kraft Foods construieste un centru de putere la nivel mondial in gustari, cu un portofoliu de branduri fara concurenta si pe care oamenii le adora. Cu venituri anuale de aproximativ 48 de miliarde de $, compania este a doua in lume ca marime din industria alimentara, realizand produse delicioase pentru miliarde de consumatori din aproximativ 170 de tari. Portofoliul include 11 branduri emblematice cu profituri de peste 1 miliard de $ – biscuiti Oreo, Nabisco si Lu, ciocolata Milka, Toblerone, Cadbury, guma Trident, cafea Jacobs si Maxwell House, crema de branza Philadelphia, gustari si sosuri Kraft sau produse din carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de branduri genereaza profituri de peste 100 milioane de $.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Kraft Foods raporteaza rezultate solide in trimestrul al treilea

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: