Kraft Foods România își schimbă numele în Mondelez România

mondelezKraft Foods România S.A., lider în piaţa locală de cafea, ciocolată şi biscuiţi, îşi schimbă numele în Mondelez România S.A. Schimbarea a devenit efectivă începând cu data de 25 aprilie 2013.

La 1 octombrie, 2012, Kraft Foods s-a împărţit în două companii publice de top: o companie de snacks la nivel global, cu creştere semnificativă şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu o marjă de profit ridicată. Aceasta din urmă, îşi menţine numele de Kraft Foods Group, Inc. În consecinţă, compania de snacks la nivel global a avut nevoie de un nume nou: Mondelēz International.

Decizia de a împărţi compania s-a datorat strategiei diferite de creştere şi dezvoltare între categoriile de snacks şi celelalte produse alimentare din portofoliul companiei. Mai mult, aceste categorii aveau nevoie de direcţii noi de dezvoltare, elaborate în pieţe separate.

Noul nume al companiei este un cuvânt recent inventat ce sugerează ideea de lume delicioasă plină de momente de bucurie. “Monde” este inspirat din versiunea latină a cuvântului “lume”, şi “delēz” este o expresie originală a cuvântului “delicios.” În plus, cuvântul “International” exprimă natura globală a afacerii.

Mondelez România va continua să-şi încânte consumatorii cu mărcile bine cunoscute şi îndrăgite, ce au aparţinut anterior Kraft Foods România, şi anume cafea: Jacobs, Nova Brasilia şi sistemul de preparare a cafelei – Tassimo; ciocolata: Milka,Toblerone, Poiana şi Africana; biscuiţi: belVita, OREO, Milka, Pepito, Pim`s, Barni, TUC, şi bomboanele Halls.

Compania este lider de piaţă în categoriile de cafea, ciocolată şi biscuiţi în România, poziţie pe care doreşte să o consolideze prin investiţia continuă în mărcile sale, prin inovaţie şi extinderea gamei de produse.

Şaptesprezece ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv România, s-au alăturat organizaţiei Europene Mondelēz International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiţi, bomboane şi băuturi răcoritoare sub formă de pulbere şi al doilea mare producător de gumă şi cafea.

“Ca membru al Mondelēz International şi al regiunii MEU, care reprezintă acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii noştri vor beneficia de noi oportunităţi. În afară de acestea, fiind parte dintre cele mai mari şi importante regiuni europene vom putea să adoptăm şi să adaptăm noile strategii comune, să investim în lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede. Este începutul unei călătorii noi şi palpitante pentru angajaţii şi consumatorii noştri”, declară Gerard Chandran, Managing Director, Mondelez România.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Kraft Foods România își schimbă numele în Mondelez România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] compania Kraft Foods Inc, a doua cea mai mare companie de produse alimentare ambalate din lume, s-a divizat în Mondelēz International Inc. şi Kraft Food Group Inc, divizia de produse alimentare din […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: