Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, lansează pe piaţa locală o nouă marcă de biscuiţi – Grany. Noile produse conţin 100% ingrediente de origine naturală şi sunt disponibile în 3 variante: original, nucă de cocos şi cacao.
Lansarea pe piaţa locală a celor 3 mărci importante de biscuiţi: belVita start, Oreo şi Milka, din portofoliul global al Mondelēz International, în 2010, a avut un impact major asupra categoriei de biscuiţi dulci. Datorită acestor lansări, compania a reuşit să câştige într-un timp foarte scurt, poziţia de lider în categoria biscuiţilor dulci. Pentru a-şi consolida această poziţie, Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, continuă în această primăvară seria lansărilor de succes, oferind consumatorilor o varietate de produse care răspund nevoilor acestora şi reprezintă noi opţiuni din care să aleagă ceea ce îşi doresc.
„În urma studiilor de consumator am aflat că biscuiţii dulci fără arome şi cremă sunt în topul preferinţelor consumatorilor – peste 40% din piaţă – fiind cel mai des întâlniţi în ocaziile de snacking. Ne-am dorit să intrăm într-un segment de piaţă în care nu eram prezenţi şi să le oferim consumatorilor noştri un produs delicios, cu cel mai bun raport calitate-preţ”, declară Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits – Kraft Foods România, parte a Mondelēz International.
Lansarea Grany este susţinută printr-o campanie de comunicare media integrată: TV, promovare online şi degustări.
Consumatorii care vizitează site-ul www.biscuitiigrany.ro sunt invitaţi să participe la o activare originală: adoptând şi îngrijind un bob de grâu, intră, astfel, în tragerea la sorţi pentru zeci de premii inspirate de bogăţia naturii.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
