L’Oréal semnează un acord cu Natura &Co pentru achiziționarea brandului australian Aēsop

L’Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu o valoare de întreprindere de 2,525 miliarde de dolari.

L'Oréal

Creată în 1987, Aēsop este renumită în întreaga lume pentru produsele din portofoliul propriu pentru îngrijirea tenului, părului și de îngrijire corporală. Cu ambalajul său caracteristic de culoarea chihlimbarului, ingredientele pe bază de plante, formulele vegane sustenabile și servicii personalizate pentru clienți, Aēsop a evoluat într-un brand de top cu prezență pe piața de lux la nivel mondial, în lanțuri de magazine cu produse de înfrumusețare, precum și în industria HoReCa.

Aēsop este distribuit în aproximativ 400 de puncte de vânzare în America, Europa, Australia, Noua Zeelandă și Asia, dar și în China, unde primul magazin a fost deschis în 2022. Brandul a înregistrat vânzări de 537 de milioane de dolari în 2022.

„Sunt încântat să primim Aēsop și echipele brandului în familia L’Oréal Group. Aēsop este un simbol al frumuseții avangardiste, ale cărui produse nu sunt realizate doar cu mare grijă și o atenție excepțională la detalii; ele reprezintă o combinație extraordinară de urbanitate, hedonism și lux. Aēsop explorează toate tendințele actuale de creștere a consumului, iar L’Oréal va contribui la valorificarea potențialului său de creștere, în special în China și în industria de retail pentru călători.”, a declarat Nicolas Hieronimus, Chief Executive Officer, L’Oréal Group.

Aēsop se alătură portofoliului de branduri globale emblematice L’Oréal Luxe

Eu și echipa mea suntem entuziasmați de faptul că Aēsop se alătură portofoliului de branduri globale emblematice L’Oréal Luxe. Aēsop deține o poziționare unică pe piața globală a cosmeticelor de lux, datorită designului inspirat din esența brandului, a produselor extrem de eficiente și senzoriale, precum și filozofiei de retail care pune nevoile consumatorului pe primul plan. Așteptăm cu nerăbdare să îi urăm bun venit lui Michael O’Keeffe, CEO-ul Aēsop, precum și echipelor lui de oameni pasionați și cu experiență semnificativă, pentru a continua dezvoltarea brandului, continuând să îi cultivăm unicitatea și valorile. Avem mare încredere că Aēsop se va alătura portofoliului brandurilor L’Oréal Luxe Billionaire și, prin urmare, va contribui semnificativ la creșterea diviziei în anii următori.”, a declarat Cyril Chapuy, President L’Oréal Luxe.

„Cesionarea Aēsop marchează un nou ciclu de dezvoltare pentru Natura &Co. Cu o structură financiară consolidată și un bilanț cu un grad redus de îndatorare, Natura &Co, exercitând o disciplină financiară strictă, va fi în măsură să se concentreze mai mult asupra priorităților sale strategice, în special asupra planului nostru de investiții în America Latină. Suntem mândri de succesul remarcabil al brandului Aēsop și suntem extrem de recunoscători tuturor asociaților Aēsop, care au contribuit enorm nu numai la succesul Aēsop, ci și la a face din Natura &Co ceea ce este astăzi. Suntem încrezători că povestea de creștere a Aēsop va continua sub proprietatea L’Oréal și îi urăm Aēsop succes în continuare în acest nou capitol.”, a declarat Fábio Barbosa, Chief Executive Officer Natura &Co,

L’Oréal România

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, Yves Saint Laurent și Lancome, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Aēsop

Aēsop este un brand de lux, care oferă produse eficiente și senzoriale în mai multe segmente de frumusețe și wellness, inclusiv pentru păr, corp, ten, casă și parfumuri. Încă din 1987, Aēsop a înregistrat o creștere organică semnificativă, menținându-și în același timp ethosul puternic al mărcii și rămânând fidel valorilor sale sociale și ecologice. Prezența globală cu peste 395 de locații cu un design unic și experiența plăcută oferită consumatorilor s-au dovedit deosebit de atractive pentru o comunitate de clienți loiali și în expansiune, iar compania este acum bine poziționată pentru a deveni un pionier pe piața de cosmetice de lux. Aēsop este o corporație certificată B Corporation®.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *