La aniversarea a 135 de ani de existență, URSUS sărbătorește ursul brun, simbolul mărcii URSUS

Conform unui studiu desfășurat de URSUS la aniversarea a 135 de ani de existență. 82% dintre români sunt mândri că în țara noastră trăiesc urși bruni, regele pădurilor având în România cea mai mare răspândire din Europa, după Rusia. URSUS sărbătorește ursul brun, care a fost simbolul mărcii URSUS încă de la începuturile producerii acestei beri.

URSUS-135 aniPrezența ursului în munți nu este doar un motiv de mândrie națională, în același timp, 86% dintre români cred că este important ca pădurile noastre să fie populate de urși bruni, prezența acestora fiind dovada unui mediu sănătos și nealterat.

De asemenea, ursul brun are o imagine conturată puternic în ochii românilor, principalele atribute pe care ei le asociază cu regele pădurilor fiind: puterea, imaginea de lider, curajul, identitatea românească, dar și ideea de natură curată.

”Pentru că ursul brun a fost alături de regele berii în România de-a lungul timpului în toate momentele-cheie, am vrut să aflăm ce simbolizează el pentru români. Am descoperit că 8 din 10 oameni asociază marca de bere URSUS cu imaginea ursului, așa că nu puteam să alegem un simbol mai potrivit pentru această aniversare decât însuși ursul, de la care URSUS a împrumutat nu numai numele, ci și personalitatea și un caracter puternic.” declară Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.

Ca parte din campania aniversară, URSUS a creat o ediție unică de doze dedicată ursului brun românesc, pe care românii le pot achiziționa din magazinele din întreaga țară. Cele 5 design-uri diferite prezente pe dozele URSUS, reinterpretează imaginea ursului brun, într-o manieră originală.

O alta inițiativă importantă a campaniei este demararea unui parteneriat de 3 ani cu organizația WWF România, prin care URSUS își propune să crească nivelul de conștientizare în ceea ce privește importanța ursului brun în România ca specie simbol. Astfel, începând cu acest an, URSUS susține activitățile singurului Centru pentru Reabilitarea Urșilor Orfani din țara noastră și din Europa, ce va purta de aici înainte numele Centrul URSUS pentru Reabilitarea Urșilor Orfani. Centrul se află în Munții Hășmaș, departe de orice așezare umană și este singurul centru care oferă o șansă reală de supraviețuire puilor de urs orfani, folosind metode de reintroducere a acestora în mediul lor natural. Susținerea mărcii contribuie la asigurarea resurselor ce țin de buna funcționare a centrului: refacerea țarcurilor de pe traseul de reabilitare, hrană pentru puii de urs și dezvoltarea resurselor umane din cadrul centrului.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro vor avea discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,916 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » La aniversarea a 135 de ani de existență, URSUS sărbătorește ursul brun, simbolul mărcii URSUS
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: