La Fantana detine 75% din piata de sisteme de filtrare pentru companii

La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a avut in 2013 o cifra de afaceri de 23.5 mil. EUR. Pentru 2014 compania si-a propus o crestere cu 8% fata de anul precedent, cifrele vizand exclusiv segmentul de apa in care compania este activa de 14 ani. In prezent, La Fantana este lider de piata in distributia de apa in Romania si Serbia, cu o cota de piata de 65% si respectiv 50%.

Nanulescu-LFA„Piata de aprovizionare cu apa pentru birouri se indreapta spre maturitate. Potential exista, dar este conditionat de contextul economic. Fara o crestere care sa genereze un sentiment de incredere puternic si disponibilitati efective de resurse, piata evolueaza lent. De aceea ne dorim sa crestem pe segmentul purificatoarelor pentru acasa. Companiile deja cer aceste sisteme, deci barierele de perceptie asupra apei din retea si a eficientei purificarii cad sub presiunea argumentelor”, a declarat Adrian Nanulescu, Directorul General La Fantana Grup.

Compania este lider de piata pe segmentul apa in sistem watercooler (imbuteliata sau apa purificata) cu peste 110.000 de aparate in Romania si peste 25.000 de unitati in Serbia. Piata locala este estimata la 30,5 mil. EUR in 2013, valoarea acesteia pe anul curent urmand sa inregistreze o valoare similara sau o crestere usoara de 6 %.

„Detinem 75% din piata de sisteme de filtrare pentru companii. Pentru segmentul domestic nu exista date specifice. Este o piata fragmentata intre mai multe solutii, de la watercoolere cu sistem de filtrare, la cartuse montate la retea sau cani filtrante”, a completat Nanulescu.

Compania detine in portofoliu doua optiuni performante de filtrare a apei din retea: purificatorul La Fantana ce asigura apa purificata rece si calda instant, de la un watercooler conectat la reteaua publica si kiturile La Fantana cu cartuse filtrante, care se monteaza la reteaua de apa, sub chiuveta. Cele doua solutii functioneaza pe baza unei tehnologii cu carbune activ si bariere de sedimente care elimina parazitii, metalele, compusii organici volatili, particulele mecanice si indeparteaza clorul, redand apei gustul nativ, placut.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » La Fantana detine 75% din piata de sisteme de filtrare pentru companii
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: