LaDORNA, o nouă identitate vizuală pentru gamele de produse lactate

LaDORNA lansează noile ambalaje ce vor îmbrăca întregul portofoliu de produse, într-o linie de design contemporană, simplă și premium.

LaDORNALaDORNA, una dintre cele mai cunoscute branduri de lapte și produse lactate din România și lider pe piața laptelui UHT și a smântânilor lichide, marchează acest final de an printr-o schimbare strategică de imagine, cel mai important proiect al brandului în 2016.

LaDORNA deține unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din România: lapte, smântâni, brânzeturi, unt, iaurturi și produse BIO.

Ne mândrim cu calitatea deosebită a acestora, certificată prin numeroase premii obținute din partea consumatorilor români. Iată că astăzi ne dorim ca acest brand al întregii familii să continue să își spună povestea și prin intermediul unei identități vizuale binemeritate, mai apropiate de valorile LaDORNA – respect, bunătate, puritate. Design-ul contemporan a luat naștere și ca urmare a feedback-ului venit de la consumatorii romani. În plus, noua identitate vizuală permite punerea în valoare a inovațiilor viitoare.” a declarat Monica Rădulescu, Marketing Director Dorna Lactate (Lactalis Romania).

Noile ambalaje sunt deja disponibile în magazine, consumatorii putând recunoaște mai ușor produsele din diferite categorii de lactate. În perioada imediat următoare și restul gamelor de produse LaDORNA vor urma aceeași linie și identitate vizuală.

LaDORNA, unul dintre cele mai importante brand-uri locale din industria lactatelor, este lider pe piața laptelui UHT, a smântânilor pentru gătit și un important jucător în celelalte categorii de produse lactate: brânzeturi, unt, iaurturi. Laptele este produs în România, compania punând un accent deosebit pe calitatea acestuia. De altfel, laptele LaDORNA este recunoscut de consumatori ca având cea mai bună calitate, conform QUDAL 2016-2017, certificat de Swiss Organisation (ICERTIAS).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » LaDORNA, o nouă identitate vizuală pentru gamele de produse lactate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: