Lansări de produse: noua ediție de cafea Doncafé Brazil și Lay’s, în cadrul noii unei noi campanii globale (P)

Doncafe lansează Doncafe Brazil, ediţie specială pentru lunile de fotbal

Noua editie cafea Doncafe Brazil-250g vacuumDoncafé aduce pe piaţă ediţia specială Doncafé Brazil, pentru lunile de fotbal din vara aceasta. Inspirată din țara cafelei, Doncafé Brazil este o cafea cu o aromă puternică si gust savuros.

Doncafé Brazil transmite fidel atmosfera Braziliei – modernă şi energică – de la rețeta care include cafea din cele mai bune plantații ale Braziliei, până la ambalajul care ilustrează dansatori de samba, jocuri de lumini, artificii și alte elemente iconice specifice acestei țări.

Doncafé Brazil poate fi achiziționată în toate magazinele din țară, începând cu luna mai.  Multe alte surprize în jurul noii ediții vor fi disponibile pe pagina de Facebook Doncafé.

Campania de comunicare se va desfășura în media tradițională (TVC), dar și în online (Social Media, Microsite, Mobile, Ads) și POSM, în lunile de vară.

Strauss, producătorul Doncafe și singurul jucător internațional care deține o fabrică de cafea în România, este cel mai important producător local de cafea, fiind prezent de 17 ani pe piaţa locală.

Lay’s aduce în România cea mai mare campanie globală din istoria brand-ului

Bucura-te-de-gustul-victoriei-cu-Lay`s-si-MessiLay’s aduce în România cea mai mare campanie globală din istoria brand-ului, un parteneriat cu superstarul fotbalului internațional, Leo Messi. Campania “Bucură-te de gustul victoriei!” îi invită pe fanii din România să se bucure de plăcerea fotbalului și a gustului unic Lay’s, marca de chipsuri numărul 1 în România,

Campania globală include spoturi TV, publicitate outdoor și în media digitală, precum și materiale de comunicare în magazine. Milioane de pungi Lay’s cu imaginea lui Messi se vor distribui în peste 60 de țări, între care și România.

Publicul din România îi poate vedea în spot și pe Puya și Cabral, într-un final neașteptat. Inspirați de Rio și de întreaga experiență braziliană, Puya și Cabral îi invită pe toți fanii Lay’s să urmarească pagina de Facebook Lay’s Romania, pentru a afla ce surprize urmează.

În perioada 26 mai – 20 iulie, consumatorii români sunt invitați să participe la promoția “Bucură-te de gustul victoriei! Fii campionul premiilor Lay’s!”, prin înscrierea codului promoțional de pe pungă pe www.campioniilays.ro sau prin SMS la 1828 (număr cu tarif normal). Astfel, sunt înscriși în promoție și pot câștiga prin tragere la sorți sute de premii smart pe oră, pe zi și pe săptămână. Regulamentul oficial al campaniei și mai multe informații sunt disponibile pe www.campioniilays.ro.

Lay’s este marca de produse tip gustări aparţinănd PepsiCo, lider global pe piața de produse alimentare şi băuturi.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Lansări de produse: noua ediție de cafea Doncafé Brazil și Lay’s, în cadrul noii unei noi campanii globale (P)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: