Albalact lansează Zuzu Max, un iaurt dedicat bărbaţilor
Albalact lansează, în premieră pe piața din România, Zuzu Max, un iaurt dedicat bărbaţilor. Cu 10 la sută grasime în iaurtul natur sau cu bucăți mari de fructe în iaurtul cu fructe, Zuzu Max e gustarea perfectă pentru o zi plină de energie. Mai mult decât atât, gama de iaurt cu fructe aduce sortimente speciale în categorie, cum este iaurtul cu mango, iaurtul cu afine sau cel cu mere și pere.
„Zuzu MAX se adresează cu preponderență segmentului masculin, un segment aproape ignorat pe piața autohtonă a iaurturilor, în condițiile în care 48% din populația din România este de sex masculin. Zuzu MAX nu a apărut întâmplător, el este un raspuns la insight-urile pe care le avem de la consumatori. Studiile pe care le-am realizat ne-au arătat că există o nemulțumire în rândul populației masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor.
Bărbații se raportează în alt fel la categoria iaurt, pentru ei gustul bun este dat cremozitate și de conținutul de grăsime. Iar un stil de viață sănătos nu exclude produse cu conținut mai mare de grăsimi, cu atât mai mult cu cât vorbim despre un iaurt – prin definiție un aliment sănătos. Astfel, le-am adus bărbaților, în premieră, ceea ce și-au dorit”, spune Cristina Miclea, Director de Marketing Albalact.
Portofoliul Zuzu Max cuprinde: iaurt natur 10% grăsime (300 de gr si 140 gr) și iaurt cu fructe 4% grăsime (125 gr) în șapte sortimente: iaurt cu căpșuni, iaurt cu mure și zmeură, iaurt cu afine, iaurt cu cireșe, iaurt cu mere și pere, iaurt cu mango și iaurt cu piersici.
Zuzu Max are parte și de o campanie de comunicare care cuprinde comunicare tv, comunicare online și activități de promovare în magazine.
Zuzu Max are și un site dedicat www.zuzumax.ro, în care același exponent al populației masculine ne amintește despre cum femeile sunt de pe Venus, iar bărbații de pe Marte… adică despre cum femeile fac lucrurile într-un fel, iar bărbații în alt fel.
Lady Speed Stick Pro5in1 şi Mennen Speed Stick X5
Colgate-Palmolive România prezintă noutăţile verii sub forma noii game de produse Lady Speed Stick Pro5in1 şi a lansării segmentului de roll-on Lady Speed Stick şi Mennen Speed Stick, în cadrul campaniei Cinci beneficii, de cinci ori mai multă încredere, desfăşurată în perioada 3 iulie – 10 august 2014, în mediul online şi în magazine.
Noul deodorant Lady Speed Stick Pro5in1 oferă beneficii multiple, acţiuni complexe de îngrijire şi protecţie şi rezultate performante. Formula sa dovedită clinic oferă cinci beneficii la fiecare utilizare: menţine pielea uscată şi fină, conferă prospeţime, nu lasă urme albe şi este testată dermatologic. Aplicat dimineața, noul Lady Speed Stick Pro5in1, fie sub formă de stick solid, gel sau deodorant, asigură protecţie intensă întreaga zi.
În varianta masculină, gama Mennen Speed Stick X5, disponibilă ca stick solid, stick gel sau deodorant, a fost creată pentru nevoile specifice bărbaţilor, formula multi-protecție cu cinci beneficii acţionând pe durata întregii zile.
Produsele Lady Speed Stick şi Mennen Speed Stick integrează beneficiile antiperspirantelor şi deodorantelor, oferind atât protecţie, cât şi un miros plăcut, pentru o senzație de prospeţime îndelungată. Formula patentată permite aplicarea cu uşurinţă, fără a lăsa urme pe piele sau pete galbene pe haine.
Produsele Lady Speed Stick şi Mennen Speed Stick sunt acum disponibile şi în varianta roll-on, beneficiind de un design elegant şi compact, versatil pentru orice situaţie de peste zi. Noua gamă de roll-on dispune de o nouă prezentare, cu structură unică a ambalajului, ce asigură aplicarea simplă şi rapidă, remarcându-se prin culori variate, specifice fiecărei variante.
Roll-on-urile sunt prezente pe piaţa din România într-o varietate de arome: Lady Speed Stick Pro5in1, Lady Speed Stick 24/7 Fruity Splash, Lady Speed Stick pH Active, Mennen Speed Stick Power of Avalanche şi Mennen Speed Stick Power of Lightning.
În perioada 3 iulie – 10 august 2014, Colgate-Palmolive România organizează campania Cinci beneficii, de cinci ori mai multă încredere, pregătindu-i pe consumatori pentru provocările verii. Astfel, în magazinele partenere – Cora (3 iulie – 15 iulie), Carrefour (10 iulie – 3 august) şi Auchan (18 iulie – 10 august), cumpărătorii pot câştiga instant premii la achiziţionarea oricărui produs Lady Speed Stick sau Mennen Speed Stick.
Mai multe informaţii despre campanie pe www.facebook.com/LadySpeedStickRomania şi pe www.facebook.com/MennenSpeedStickRomania.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
