Lansări produse: TOMInho Muștar și TOMInho Ketchup Salsa. Rebranding și produse noi pentru Vitis Metamorfosis (P)

  • de

Viile Metamorfosis este noua denumire a producătorului de vinuri premium din Dealu Mare, Vitis Metamorfosis

Producătorul de vinuri premium din Dealu Mare – Vitis Metamorfosis – a trecut printr-un proces de rebranding, care a constat în schimbarea numelui și a identității vizuale. Proiectul de rebranding face parte din strategia de dezvoltare a companiei, începută în 2013.

Viile MetamorfosisDecizia de rebranding a fost rezultatul unui proces complex de audit al business-ului. Noua identitate a brandului Metamorfosis presupune schimbarea numelui sub care vor fi promovate vinurile companiei, a logo-ului companiei, precum și a etichetelor de pe sticlele de vin.

Începând de anul acesta, compania va fi promovată sub numele de Viile Metamorfosis și va avea sloganul ,,O nouă armonie în vie”. Noul nume pune accent pe originea românească a vinurilor, iar noul simbol din logo redă valorile și misiunea asumate de companie – necesitatea și importanța apropierii de natură pentru a realiza vinuri de o calitate superioară.

În acest an, Viile Metamorfosis a adăugat în portofoliu o serie de soiuri noi (Muscat Ottonel & Tămâioasă Românească), vinuri din ani noi (Sauvignon Blanc & Fetească Albă, Fetească Regală) și un vin în premieră (Rosé).

Noile produse vor fi disponibile în comerț, începând cu luna iunie. Procesul de rebranding a durat 4 luni și a fost realizat de către Alfred Binder, Specialist în Marketing și Vânzări Vinuri, în colaborare cu YG Design, agenție multipremiată din Argentina, specializată în industria vinului. Investiția în schimbarea identității brandului este de ordinul zecilor de mii de euro.

Procesul de rebranding este parte din strategia de dezvoltare și consolidare a poziționării companiei pe piața din România. Pentru anul acesta, Viile Metamorfosis lucrează la finalizarea cramei proprii, în regiunea Dealu Mare.

TOMInho Muștar și TOMInho Ketchup Salsa – două noi serii limitate de produse pentru fanii fotbalului

mustar 1ORKLA Foods România lansează, pentru a marca debutul celei mai importante competiții sportive a anului, Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia, două noi serii de produse pentru fanii fotbalului, în ediții limitate: TOMInho Muștar și TOMInho Ketchup Salsa, cu un gust unic și ambalate special pentru a fi savurate alături de prieteni, în timp ce urmăriți meciurile de fotbal la televizor.

Cum în acest an Cupa Mondială are loc în patria carnavalurilor, a sambei și a selecționatei carioca, TOMI, brandul atât de iubit de români, și-a schimbat tricoul, devenind oficial TOMInho!

ketchup 1TOMInho Ketchup Salsa are un gust unic, fiind creat după o rețetă specială, cu ingrediente care vă vor aminti de bucătăria sud-americană – oregano, chili, usturoi, coriandru și ceapă – și care vă vor aduce mai aproape de spectacolul de pe arenele braziliene. TOMInho Ketchup Salsa este singurul ketchup de acest fel ambalat la flacon, fiind astfel ușor de utilizat, pentru serile în care vă veți afla cu prietenii în fața televizorului. Experții noștri spun că merge cel mai bine cu nachos, dar puteți să dați frâu liber imaginației: în fotbal și în bucătărie creativitatea câștigă întotdeauna!

TOMInho Muștar de Masă este și el creat după o rețetă specială, fără conservanți, și este ambalat în halbe mici, refolosibile. Muștarul TOMInho vă va fi alături și după ce se termină, ambalajul său putând fi reutilizat pentru a savura o bere rece la meci. Dacă TOMInho Ketchup Salsa e coordonatorul de joc, muștarul TOMInho joacă bine și în prelungiri, dar pe altă poziție!

TOMInho Muștar de Masă și TOMInho Ketchup Salsa beneficiază de o campanie de promovare pe multiple canale: la punctele de vânzare, un spot TV.

   În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *