Noul sortiment de la Mirinda sub sloganul Vine para, bine-mi pare! (P)

Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piața din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut și apreciat de români.

Mirinda Para

Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie și struguri.

În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în poveștile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt și un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.

Para este un fruct autentic, foarte răspândit și apreciat, dar care nu se bucură de aceeași celebritate ca mărul – personaj central în atâtea povești. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercițiu distractiv alături de noi și să își imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.

Poveștile noului sortiment Mirinda sunt comunicate printr-un spot TV și prin canalele de social media.

Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L și de 2,25L.

Mai multe informații despre noul sortiment Mirinda sunt disponibile în magazine și pe pagina de Facebook a Mirinda România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Noul sortiment de la Mirinda sub sloganul Vine para, bine-mi pare! (P)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: