Lavazza lansează un nou centru de training în București în parteneriat cu Coca-Cola HBC România

Lavazza, renumita companie italiană de cafea, alături de Coca-Cola HBC România, lansează un nou centru de training în România.

LavazzaAceastă școală unică în România este rezultatul inițiativei comune Lavazza-Coca-Cola HBC România și va oferi training specialiștilor în cafea, oferindu-le oportunitatea să cerceteze și să experimenteze rețete noi de cafea. Cu mai mult de 91%  din populația României de peste 18 ani consumatoare de cafea, deschiderea acestui centru este un alt pas în angajamentul familiei Lavazza de a răspândi cultura italiană a cafelei în România.

România este o piață importantă pentru Lavazza. Având o rețea de centre de training în continuă dezvoltare în întreaga lume, astfel fiind cel mai mare laborator de cafea de acest gen din lume, ne-am propus să aducem cultura de cafea italiană de calitate premium Lavazza mai aproape de publicul din România”, a declarat Paola Autiero, director de marketing Lavazza Europa de Est.

Suntem foarte bucuroși că Lavazza s-a alăturat familiei Grupului Coca-Cola HBC. Prin acest parteneriat facem progrese considerabile în direcția scopului nostru comun, acela de a acoperi ocaziile de consum, 24 de ore/7 zile pe săptămână, cu ajutorul unui portofoliu de brand-uri puternice și iubite de consumatori. Centrul de training ne oferă ocazia unică de a instrui barmanii și barista, în așa fel încât ei să dobândească toate subtilitățile artei de a face cafea, cât și de a-i pregăti pe membrii echipei Coca-Cola HBC România la standarde conforme cu așteptările clienților noștri”, a adăugat Mihaela Hoffman, Marketing Manager al Coca-Cola HBC România.

Noul centru de training Lavazza va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este consumată. Training Center Lavazza va oferi de asemenea cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu printr-un program care îmbină degustarea de cafea, informații despre tot ce înseamnă cultivarea și apoi recoltarea boabelor de cafea, design al cafelei și arta latte-ului.

Situat în București, la sediul Coca-Cola HBC, centrul de training a fost construit în design italienesc și are toate funcționalitățile care există în oricare alt centru de training din lume. În fiecare an, aproximativ 2.000 de barmani și de barista își vor însuși toate subtilitățile artei preparării corecte a cafelei. În plus, se vor familiariza și cu programul Perfect Mix, în urma căruia vor învăța cum să creeze cocktail-uri de cea mai bună calitate.

Pe lângă echipamentul tehnic de calitate excelentă, centrul de training Lavazza mai are un avantaj, și anume traineri locali foarte bine instruiți, care se află în contact continuu cu centrul de training internațional, cu sediul la Torino – recent certificat de SCA Specialty Coffee Association drept cel mai bun centru de training.

Cu peste 50 de astfel de centre la nivel mondial, aceasta este cea mai mare rețea de training de acest gen la nivel internațional. Aici experții lucrează cu pasiune și își exersează creativitatea pentru a crea cele mai inovatoare experiențe cu cafea.

În cadrul acestui eveniment, trainerii internaționali Lavazza vor prezenta o serie de specialități Lavazza printr-o sesiune interesantă ce exploatează unele dintre rețetele semnătură Lavazza, precum Coffee Caviar, Coffee Popcorn și Coffeetail.

În cadrul parteneriatului dintre Lavazza și Coca-Cola HBC România, această inițiativă este esențială pentru îmbogățirea culturii consumului de cafea în România.

În 2017, mai mult de 7.000 de cursuri au fost organizate de centrele de training Lavazza din întreaga lume, la care au luat parte aproape 40.000 de participanți. Aceștia s-au familiarizat cu arta pregătirii espresso-ului perfect, prin intermediul workshop-urilor și atelierelor de training, în cadrul evenimentelor sau diferitelor târguri.

Lavazza

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 63% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi  şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 2 miliarde de euro (estimat pentru 2017).

Compania are peste 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, compania este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *