Lavazza relansează Qualità Oro, unul dintre produsele lor emblematice, în România

Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție, printr-un eveniment special la București.

LavazzaNoile produse surprind esența gustului sofisticat și emblematic italian, dând un nou sens îmbinării tradiției cu inovația, dar păstrând totodată ideea unui produs premium.

Creat prima oară în 1956 și transmis din tată în fiu de peste 60 de ani, gustul Qualità Oro este ideal pentru iubitorii cafelei italiene. Acesta reflectă perfect istoria Lavazza, precum și pasiunea sa pentru excelență și dorința de inovație atât de specifice mărcii. Acest blend emblematic este relansat astăzi cu o nouă identitate, modernă, rezultatul unei lungi călătorii care a transformat Qualità Oro într-o cafea premium și mai rafinată, dar încă fidelă valorilor tradiționale de înaltă calitate. Astăzi, Lavazza Qualità Oro înseamnă simfonia perfectă a gustului într-o ceașcă: o combinație unică de diferite tipuri de boabe Arabica selectate dintre cele bune din America Centrală și de Sud, creând o aromă inconfundabilă cunote fructate și arome dulci braziliene.

Noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL

Alături de prezentarea noii identități Qualità Oro, evenimentul a fost totodată ocazia ideală pentru a prezenta oficial noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL, un partener de încredere cu ajutorul căruia producătorul italian dorește să își consolideze prezența pe piața locală.

„Suntem foarte încântați să ne anunțăm colaborarea, în România, cu un partener stabil și care face lucrurile cu cel mai înalt grad profesionalism. România este o piață importantă și strategică pentru Lavazza, iar scopul nostru este să le oferim pasionaților de cafea de peste tot din lume o experiență italiană autentică, dându-le ocazia să savureze, în fiecare ceașcă, un amestec perfect de calitate, tradiție și inovație – întruchipat excepțional de Qualità Oro, produsul nostru emblematic pe care tocmai l-am relansat.”, a declarat Riccardo Codognola, șeful Lavazza WCEMEA Marketing.

„Suntem onorați să devenim parteneri cu Lavazza în România și ne mândrim să avem produsele de cafea Lavazza în portofoliul nostru. Promovarea produselor premium reprezintă o prioritate pentru noi, iar faptul că avem valori comune ne dă încredere că ne vom atinge obiectivele pe această piață, investind în dezvoltarea și respectarea standardelor de înaltă calitate”, a spus Carol Boisan, membru al consiliului executiv al Aquila Part Prod Com SRL.

Din 1895, Lavazza a fost sinonim cu cafeaua italiană, iar în ultimii 120 ani, compania a contribuit la răspândirea culturii cafelei la nivel global. Produsele și valorile companiei continuă să fie apreciate de consumatorii români, adevărați cunoscători ai artei cafelei pentru care Lavazza este un brand iubit, cu produse de calitate și o experiență indiscutabilă.

Lavazza Qualità Oro – Simfonia Perfectă într-o ceașcă

Lavazza Qualità Oro reprezintă simfonia perfectă a cafelei din boabe prețioase Arabica, combinate elegant pentru a crea un blend unic. Este o simfonie inegalabilă, care își dezvăluie calitatea atunci când este degustată, dar și ascultată. Astfel s-a născut proiectul sonor exclusiv al simfoniei perfecte din ceașcă: Lavazza a colaborat cu Chiara Luzzana, o renumită compozitoare și designer de sunet italiană. Pentru a surprinde adevărata esență a Qualità Oro, ea a urmat călătoria cafelei de la plantație până în ceașcă, înregistrând sunetele pe care le generează fiecare pas al producției de cafea. Acest proiect a dus la crearea unei piese simfonice ce reunește toate sunetele înregistrate: adevărata Simfonie a Qualità Oro.

Simfonia este formată din 4 capitole muzicale diferite, fiecare indicând un anumit pas din procesul de producție a cafelei.

„Originea”: întrucât sursa Lavazza Qualità Oro se găsește în plantațiile din America Centrală și de Sud, Chiara Luzzana a pornit într-o călătorie încredibilă în Brazilia, în căutarea sunetelor plantelor, a foșnetului frunzelor și ale „șoaptelor” boabelor de cafea – sunete și note fermecătoare care definesc originea boabelor Arabica.

„Călătoria”: plecând din America de Sud, boabele de cafea călătoresc peste Oceanul Atlantic către portul italian Genova – o călătorie în decursului căreia Chiara a reușit să înregistreze sunetelele valurilor, ale vieții portului și ale sacilor de iută atunci când erau mutați.

„Blend-ul”: odată ajunse la fabrica Lavazza, boabele de cafea sunt colectate, verificate și curățate înainte de a intra în etapele de amestecare și prăjire – Chiara a surprins toate aceste sunete unice care definesc producția, însoțind cafeaua până la testul final, momentul în care este degustată de către experți.

„Extracția”: sunetele preparării finale a cafelei acasă, cu ajutorul unei moka sau chemex, dau voie blend-ului să-și dovedească calitatea, printre sunetele lingurilor și ceștilor. Aceasta este experiența finală a simfoniei pure Qualità Oro.

Sunetele fiecărui capitol au fost înregistrate și apoi transformate într-o piesă simfonică creativă care reprezintă calitatea și unicitatea Qualità Oro prin sunetele care însoțesc procesul său de producție.

Lavazza

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 1,87 miliarde EUR în 2018 (în declarațiile financiare de la 31.12.2018, Grupul Lavazza a declarat veniturile și valoarea acțiunilor conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS)).

Lavazza, una dintre cele mai renumite 100 de mărci din lume, conform Reputation Institute, este în prezent a noua companie la nivel mondial în ceea ce privește Responsabilitatea Corporativă în clasamentul Global CR RepTrak din 2019, ocupând primul loc în sectorul Food & Drink.

Lavazza a inventat conceptul de blending – sau, cu alte cuvinte, arta combinării diferitelor tipuri de cafea din diferite zone geografice – în primii săi ani și continuă să fie o trăsătură distinctă a majorității produselor sale. Compania are peste 30 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit aparate de cafea cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.

Lavazza și-a consolidat poziția în piață și prin încheierea unor parteneriate valoroase, în perfectă armonie cu strategia de brand. Astfel Lavazza este partenerul Turneelor de Tenis de Mare Șlem din lume, dar și partenerul unor evenimente artistice și culturale, colaborând cu muzee precum Guggenheim din New York, The Hermitage State Museum din St. Petersburg, Russia și Galeria Națională Victoria din Melbourne.

Companiile care fac parte din Grupul Lavazza includ Carte Noire Franța și ESP (achiziționată în 2016 și respectiv în 2017), Merrild Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee din America de Nord (2017), Nims din Italia (2017) și Blue Pod Coffee Co din Australia (2018). La finalul lui 2018, ulterior unei achiziții, afacerea Lavazza Professional a fost creată, incluzând Office Coffee Sector (OCS) și sistemele de vending Flavia și Klix.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,091 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lavazza relansează Qualità Oro, unul dintre produsele lor emblematice, în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: