Niciun meci fără Lay’s – super parteneriatul dintre Lay’s și UEFA Champions League

Messi și Ianis Hagi te prind în offside în noua campanie Lay’s. Să arunce primul chips cine n-a crănțănit măcar o dată în timpul unui meci! E seară de meci, te-ai pregătit să îți susții echipa favorită trup și suflet. Jucătorii au ieșit învingători după obstacolele apărute pe parcurs în această etapă, iar acum au ajuns în finală.

Lay's

Ești gata să devii cel de-al 13-lea jucător, te așezi comod în canapea, alături de prieteni, arbitrul fluieră, începe partida și duci mâna din reflex spre măsuța din fața ta. Însă… dezamăgire! Nu ai Lay’s, gustarea favorită a suporterilor în timpul unui joc. Nu e nimic pentru pasele plicticoase, nu e nimic pentru tensiunea de la penalty, nu e nimic la pauză. Nu e Lay’s. Și atunci, meciul ăla, oricât ar fi el de important, oricât l-ai așteptat, oricât s-au ostenit jucătorii… Mai merită?

Niciun meci fără Lay’s” – super parteneriatul dintre Lay’s și UEFA Champions League

Fanii fotbalului știu foarte bine că un meci perfect este cel pe care îl urmăresc având lângă ei și gustarea ideală: chipsurile Lays’s. Acestea sunt cele mai consumate snackuri în timpul vizionării meciurilor de fotbal. Cel mai popular brand de chipsuri și cele mai populare snackuri nu pot fi decât esențiale atunci când 22 de jucători încep să alerge mingea oficială. Mai ales când este și singurul partener oficial UEFA Champions League din piața snacks-urilor.

Tocmai de aceea te ajutăm acum să îți faci planul de joc, iar în ajutorul nostru au venit chiar doi dintre cei mai iubiți sportivi din fotbal: Lionel Messi și Ianis Hagi. Iar strategia câștigătoare începe cu o întrebare simplă: AI LAY’S? Pentru că fără Lay’s… parcă nici nu există meci.

 

Brandul i-a adus pe cei doi campioni la ușa unor suporteri, dar rămâne de văzut ce s-a întâmplat în cazul celor care nu aveau la îndemână gustările pentru meci.

Chipsurile Lay’s alimentează pasiunea și intensitatea pe care fanii fotbalului o arată de fiecare dată, iar în campania de anul acesta ne bucurăm să ne continuăm la nivel local parteneriatul cu Ianis Hagi, care ne ajută să transmitem un mesaj puternic – NICIUN MECI FARĂ LAY’S. Este modul nostru de arăta că Lay’s este singura gustare care face ca meciul să fie unul complet și fără de care este de neconceput să vizionezi meciurile.

Vizitele neașteptate ale celor mai mari staruri internaționale se completează perfect la nivel local și cu promoția națională care oferă posibilitatea de a câștiga itemuri personalizate UEFA Champions League și kituri care să completeze perfect serile de meci cu prietenii. În acest mod, ne bucurăm să amplificam local parteneriatul global și să putem să contribuim la noi experiențe de vizionare a meciurilor împreună cu Lay’s”, a dezvăluit Cristina Marin, Brand Manager, Lay’s România.

O campanie cu super premii pentru cei mereu pregătiți cu Lay’s

Alături de Ianis Hagi am pornit prin București, pe la diverse uși, în ziua meciului și înarmați cu aceeași întrebare: AI LAY’S? Vizionează clipul de mai jos ca să afli ce răspunsul a primit campionul.

„Ai Lay’s?” e întrebarea de la care a început totul, inclusiv experimentul nostru. Am vrut să vedem ce s-ar întâmpla dacă Ianis Hagi ți-ar suna “întâmplător” la ușă. Și dacă s-ar întâmpla să ai Lay’s în casă. Am și aflat: ați ajunge să vedeți împreună un meci UCL, a completat Cristina Calotă, Deputy Creative Director, Leo Burnett Bucharest.

 

Deschide Lay’s și înscrie-te AICI! Începe meciul și tu poți câștiga acum un super-premiu pe oră. Cumpără gustările tale preferate, înscrie bonul și te poți număra printre norocoșii care câștigă un kit Lay’s & Pepsi, un rucsac cu care te poți duce la meci cu chipsurile tale favorite sau o minge de fotbal, cu care te poți juca împreună cu prietenii.

Vezi aici regulamentul complet al campaniei

Echipa Lay’s

Vlad Vlădescu – East Balkans Marketing Manager Snacks

Cristina Marin – Brand Manager Lay’s

Echipa Leo Burnett Bucharest

Ana Miculescu, Growth & Innovation Director

Adriana Pașcan, Chief Creative Officer

Cristina Calotă, Deputy Creative Director

Corina Bratu, Strategy Director

Fulvia Olaru, Deputy Account Director

Ana Stan, Senior Account Manager

Iulia Bivolaru, Senior Digital Manager

Maria Roncea, Social Media Manager

Cosmin Bumbăcea, Senior Copywriter

Ovidiu Juravle, Senior Art Director

Ionela Apetrii, Art Director

Vlad Hodor, Art Director

Echipa OMD

Răzvan Meiroșu – Media Director

Cristina Filipeanu – Media Account Lead

Alex Zamfir – Senior Media Manager

Anca Boia – Digital Account Lead

Cristina Siminea – Digital Manager

Daniel-George Ene – Media Executive

Anca Coman – Media Executive

Lucian Enculescu – Digital Director


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *