Lidl și Kaufland au avut o creștere cu două cifre în România

Schwarz Group, lider de piață în România unde este prezent cu 2 branduri de retail – Lidl şi Kaufland – a raportat rezultate financiare puternice în 2015, cu venituri ajungând la 3 miliarde de euro, conform IGD.

Kaufland-OradeaCreșterea veniturilor cu două cifre

Lidl a raportat venituri de 1 miliard de euro în 2015, în creștere cu aproximativ 11%, în timp ce Kaufland a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 16%, ajungând astfel la 2 miliarde de euro, aceasta fiind cea mai mare creştere a vânzărilor Kaufland în ultimii trei ani.

Kaufland a deschis în România cinci magazine noi şi a încheiat anul 2015 cu 107 magazine în total, în timp ce Lidl a deschis în jur de 10 magazine noi şi a închis anul cu peste 190 de magazine.

Ambii retaileri au raportat o creștere a profitului pe parcursul anului 2015. Lidl a triplat profitul comparativ cu 2014, în timp ce Kaufland a îmbunătăţit marja de profit de la 5,1% în 2014, până la 7% în 2015, astfel obţinând un profit în creștere cu 58%.

Extinderea magazinelor pe viitor

Lidl urmează să se extindă în continuare în România. Retailerul a anunțat că intenționează să deschidă zece puncte de vânzare noi în anul 2016, pentru ca numărul magazinelor Lidl în România să fie peste 200 până la sfârșitul anului 2016.

Între timp, Kaufland atrage cumpărătorii cu servicii suplimentare. Retailerul a lansat în luna aprilie, în câteva dintre magazinele sale, stații de încărcare pentru mașinile electrice.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *