Lillet, noul aperitiv lansat vara aceasta de Pernod Ricard România

Vara aceasta, Pernod Ricard România lansează pe piața locală de băuturi alcoolice un nou produs: Lillet, aperitivul care păstrează vie tradiția artizanilor francezi.

LilletPovestea Lillet începe în 1872, când frații Pierre și Raymond Lillet au creat rețeta prin care vinurile de Bordeaux și lichiorurile fructate sunt lăsate la maturat timp de 6 luni, în butoaie de stejar, în distileria din Podensac. Bogat în note proaspete și fructate, aperitivul cucerește preferințele consumatorilor prin două sortimente: Blanc și Rose, care aduc la viata cocktail-uri rafinate, insa foarte usor de preparat.

Lillet Blanc aduce bon goût în pahare prin note de portocala confiată, miere, rășină de conifere și fructe exotice. Servirea împreună cu tonic, felii de castravete și căpșuni proaspete trezește la viață noi simțiri și gusturi deosebite, sub o singură denumire: cocktail-ul Lillet Vive.

Lillet Rose seduce prin gustul fructat, echilibrat și ușor acidulat, cu note de fructe de pădure, grapefruit și floare de portocal. Desertul preferat într-o seară de vară poate lua forma cocktail-ului Lillet Vive Rose, care îmbină aperitivul franțuzesc cu tonic și felii de lime.

La Vie En Lillet înseamnă toate acele preparate culinare, elemente de stil personal, activități sau locuri care aduc un strop din eleganța Franței, în orice oraș din lume. Consumatoarele pot contribui la conturarea ghidului urban La Vie En Lillet prin suprinderea propriilor momente de inspirație franțuzească în fotografii publicate online alături de hashtag-ul #LaVieEnLillet: de la seri romantice cu atmosferă pariziană, la locuri care amintesc de Bordeaux sau accesorii chic care adaugă eleganță franțuzească oricărei ținute.

Ne bucurăm să adăugăm Lillet în portofoliul Pernod Ricard România și să prezentăm pe piața locală un produs inedit. La Vie En Lillet este un simbol al eleganței franțuzești, caracterizată prin simplitate, precum drink-urile preparate cu Lillet sunt pline de rafinament, dar ușor de preparat.” a declarat Radu Moldovan Petruț, Director de Marketing Pernod Ricard România.

La Vie En Lillet se va concretiza într-un ghid care va prezenta toate experiențele împărtășite de consumatoare în mediul online și va fi disponibil pentru download pe pagina de Facebook Lillet România. Pe parcursul campaniei, produsul răsplătește contribuitorii ghidului cu premii de inspirație franțuzească, iar la final oferă prin tragere la sorți o excursie pentru două persoane în sudul Franței, locul unde aperitivul a luat naștere și unde este produs și astăzi.

Lillet este disponibil în locațiile selectate din toată țara, iar harta exactă a locurilor care servesc aperitivul franțuzesc poate fi consultată pe www.lilletromania.ro. Pentru cei care își doresc să îl deguste acasă, cele două sortimente de aperitiv pot fi achiționate din magazinul online www.worldofdrinks.ro.

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët, Jacob’s Creek si Lillet. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *