Lindt vrea să detroneze Godiva pe piața mondială de ciocolată premium

Lindt & Spruengli AG, producătorul elveţian de ciocolată Premium, vrea să detroneze producătorul Godiva până în 2020 şi să devină cel mai mare comerciant de ciocolată premium din lume.

LindtPentru a putea atinge acest obiectiv, Lindt intenţionează să deschidă câte 20-30 de magazine în fiecare an, a precizat grupul elveţian, care în paralel a raportat o creştere de 11% a profitului net în 2015. În prezent, Lindt are peste 300 de magazine şi trebuie să-şi accelereze ritmul expansiunii dacă vrea să-şi devanseze rivalul Godiva, care are deja peste 450 de magazine.

Anul trecut, Lindt a deschis 50 de magazine, dintre care 16 în Brazilia, iar vânzările cu amănuntul au crescut cu peste 20%, mai rapid decât majorarea cifrei de afaceri a companiei.

„Dacă continuăm în acest ritm vom ajunge pe prima poziţie”, a declarat directorul general Ernst Tanner, adăugând că Lindt vrea să aibă o „prezenţă mondială” în timp ce Godiva are o poziţie foarte puternică pe anumite pieţe precum America de Nord şi Japonia. Ernst Tanner a precizat că în cursul acestui an, Lindt va deschide primul său magazin la Moscova şi are de gând să îşi extindă reţeaua de magazine din Brazilia, Franţa şi Marea Britanie.

În paralel, producătorul elveţian a anunţat o majorare a dividendelor cu 10%, în condiţiile în care în 2015 profitul său net a crescut cu 11,2%, până la 381 milioane franci (348 milioane de euro), profitul operaţional a crescut cu 9,4% până la 518,8 milioane franci iar cifra de afaceri s-a majorat cu 7,1%, până la 3,65 miliarde de franci.

Sursa: Agerpres.ro

Lindt & Spruengli AG versus Godiva

Compania eleveţiană Lindt & Spruengli AG, fondată în 1845, este prezentă în peste 120 de ţări şi are 300 de magazine proprii, în timp ce Godiva, companie de origine belgiană fondată în 1926, achiziţionată în 2007 de grupul turc Ülker Group, este prezentă în peste 60 de ţări dar are peste 450 de magazine proprii.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *