Lipton își extinde portofoliul cu un nou sortiment pe bază de ceai verde, Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry

Sub impulsul „Regăsește-ți naturalețea cu Lipton Green Ice Tea”, Lipton își extinde portofoliul cu un nou sortiment pe bază de ceai verde, Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry, cu ingrediente dulci-acrişoare şi un gust răcoritor.

LiptonNoua aromă aduce un plus de savoare portofoliului Lipton Ice Tea Green, recunoscut pentru selecția variată de sortimente, în care sunt incluse clasicul Green Ice Tea și Ice Tea Mint Lime, ideale pentru a fi savurate în orice moment al zilei. Revigorant, perfect pentru o zi caldă de vară, Lipton Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry provoacă fanii să ia o pauză de la agitația urbană și să se conecteze la propriul univers prin gustul fructat al ceaiului verde cu fragi şi merişoare, îndulcit parțial cu ştevia. Încă din 2012, Lipton Ice Tea a folosit ştevia, un îndulcitor 100% natural, în produsele lansate ulterior, putând să asigure astfel un conținut caloric scăzut, de 50 kcal/ 250 ml.

Lipton Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry este ice tea-ul care spune o poveste prin gustul său deosebit și care îndeamnă consumatorii să se descopere așa cum nu au mai făcut-o până acum. Mă bucur că lansăm acest nou produs în România, care sperăm că va surprinde și va încânta publicul nostru. Noul sortiment continuă seria de inovații cu care Lipton Ice Tea vine în întâmpinarea nevoilor și preferințelor românilor, fiind esențial pentru strategia noastră să ne dezvoltăm continuu și în concordanță cu particularitățile pieței”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.

Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider global pe piaţa ceaiurilor calde şi Ice Tea. În spatele succesului mondial al mărcii – datorat calităţilor sale şi experienţei experţilor Lipton în cultivarea ceaiului şi amestecul frunzelor de ceai – se află o istorie de peste 100 de ani.

Prezent în peste 150 de ţări din întreaga lume, brandul este liderul mondial al pieţei ceaiului şi deţine unele dintre cele mai mari plantaţii de ceaiuri (în Kenya, Tanzania şi alte 30 de locaţii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii şi primele două frunze din vârf. Frunzele de ceai sunt alese cu grijă de pe plantaţiile de ceai şi prelucrate (veştejite, tăiate, fermentate şi uscate), în aşa fel încât să se păstreze calitatea şi prospeţimea aromei.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *