Lipton inovează în categoria de Ice Tea și introduce sticla din plastic 100% reciclat și reciclabil

Din luna august 2020, Lipton Ice Tea, marcă îmbuteliată și distribuită de PepsiCo, a lansat pe piața din România noua sticlă 100% rPET (PET reciclat).

LiptonDin dorința de a proteja mediul înconjurător, brandul contribuie prin micșorarea cantității de plastic virgin introdus în piață. Demersul Lipton înregistrează o reducere de aproximativ 500 tone de plastic virgin pentru piața din România în primul an de tranziție, contribuind semnificativ în lupta împotriva deșeurilor de plastic. Totodată, în procesul de producție a sticlelor Lipton rPET la nivel global, se estimează o reducere a emisiilor de dioxid de carbon cu 40% în comparație cu producția sticlelor din plastic virgin.

Astfel, Lipton propune o inovație prin noile sticle, disponibile în tot portofoliul, transformându-se într-un brand 100% circular și sustenabil. Odată cu ambalajul 100% rPET, se schimbă și structura etichetei produsului, care va deveni flotabilă, adică se va desprinde foarte ușor de sticlă în cadrul procesului de reciclare selectivă. Prin urmare, noua sticlă Lipton este 100% reciclabilă, permițând fiecărei componente să fie identificată și sortată cu ușurință, în procesul de reciclare. Sticlele Lipton vor avea un ciclu de viață mult mai mare, având posibilitatea de a fi reintroduse în sistem de până la 6 ori, prin procesul de reciclare.

„În anul 2020 nu mai vorbim doar despre un proces de achiziție și consum. Nu mai vorbim nici despre un consumator atras doar de atributele directe ale unui brand sau ale unui produs. De aceea, Lipton vorbește astăzi despre schimbare. Companiile au nevoie să implementeze bune practici nu doar la nivel de dezvoltare de produs, ci și asupra întregului proces end to end – de la ambalare la reciclare. Iar noi ne propunem să fim acest brand 100% circular prin noua sticlă rPET. Ne dorim să răspundem astfel nevoilor consumatorilor care îmbrătișează ideea de consum responsabil și caută să adere la valorile brandurilor, nu doar la produsele acestora. Nu în ultimul rând, am dezvoltat o strategie sustenabilă de business, care își propune să se diferențieze atât la nivel de produs, cât și să contribuie la bunăstarea comunității și protecția mediului. Păstrând același gust cu care i-am obișnuit pe consumatori, am reușit să aducem un plus de valoare brandului la raft și în mediul înconjurător, a spus Veronica Păniță, Senior Brand Manager Lipton.

Prin inovația adusă la nivel de ambalaj, cu noua sticlă 100% rPET și eticheta flotabilă, Lipton Ice Tea rămâne același brand recunoscut pentru gustul delicios și atributele răcoritoare ale produselor din portofoliu.

Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan internațional sub umbrela Pepsi Lipton International Ltd., un joint venture între PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate și distribuite în Romania de către Quadrant Amroq Beverages, sub licența Pepsi Lipton International Ltd.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *