LoveVille, sau competiția pentru titlul de cel mai iubăreț oraș, are loc anul acesta și în România

După modelul competiţiei de anul trecut din Italia, powered by Durex, LoveVille, sau competiția pentru titlul de cel mai iubăreț oraș, are loc anul acesta și în România şi reprezintă o metodă neconvențională de a genera awareness, de a crește vânzările și vizibilitatea in-store.

harti Loveville-2014

13 orașe, din 5 țări (România, Bulgaria, Grecia, Cipru și Serbia) se întrec pentru titlul LoveVille și pentru petrecerea exclusivistă, marca Durex. În România, București, Timișoara, Iași, Cluj și Constanța au la dispoziție 3 luni pentru a-și dovedi performanțele, iar vânzările de prezervative, indiferent de marcă, vor stabili orașul învingător.

Prin achiziționarea produselor Durex participante, consumatorii au oportunitatea de a se implica activ și de a-și susține în mod direct orașul. Românii care cumpără Durex vor putea paria pe orașul preferat, în cadrul aplicației de pe facebook: https://apps.facebook.com/durexloveville-ro/. Fiecare vot va fi premiat cu un Wallpaper Jucăuș iar posibilitatea de a întregi colecția de 6 wallpapere este încă un motiv pentru a-ți susține favoritul. De asemenea, prin tragere la sorți săptămânală, “sportivii” vor putea câștiga o lenjerie de pat Kamasutra, pentru a-și susține orașul prin cele mai inedite poziții.

Cel mai iubăreț oraș va fi sărbătorit printr-o petrecere de final în orașul câștigător, cu premii și suprize pe măsura ambiției și a determinării participanților. Iar 5 dintre norocoșii care vor paria corect vor avea parte de excursii și invitații duble VIP la petrecerea Durex.

LoveVille propune românilor activări focusate pe in-store și media. Astfel, cei mai activi bloggeri din fiecare oraș susțin în mod direct competiția și concentrează eforturile tuturor “sportivilor” în direcția victoriei orașului. Mix-ul de media va cuprinde radio, print, PR, digital, TV și social media.

În calitate de promotor al distracției și siguranței în sex, Durex răspunde competitivității românilor și concurenței istorice între orașe și regiuni prin LoveVille, un adevărat campionat al dragostei. Fiecare poziție aduce orașul preferat mai aproape de titlu, iar implicarea este răsplătită la fiecare pas.

Infografic LoveVille

 

În Italia, LoveVille a implicat anul trecut peste 2.500 de ambasadori de brand, 4.000 de “soldați” recrutați în activitățile de guerrilla, a înregistrat peste 850.000 de vizite în online și 70 de milioane de impresii media.

retail-FMCG

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » LoveVille, sau competiția pentru titlul de cel mai iubăreț oraș, are loc anul acesta și în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: