MAGGI a lansat campania de imagine „Gătești povești de familie”

Campania de imagine “Gătesti povești de familie” lansată de MAGGI, a început la 1 martie 2012 şi este comunicată la nivel naţional prin spot TV, machete de presă, activități online şi PR. De asemenea, marca va beneficia de un sprijin special și în magazinele din toată țara printr-o linie de POSM-uri dedicate, promoții pentru consumatori, plasări suplimentare și produse la prețuri speciale.

<<„La masă nu se vorbește”, se spunea în copilărie. Lucrurile s-au schimbat, din fericire, iar mesele de familie au devenit principalul moment în care împărtășim idei, gânduri, entuziasm, bucuria de a povesti și de a găti. În prezent, la masă împărțim mai mult decât mâncare, împreună ‹‹gătim›› povești de familie. MAGGI își propune să îi reunească pe cei dragi, făcând mâncarea mai gustoasă și mai ușor de preparat, „asezonată” cu bună-dispoziție și întâmplări haioase de peste zi>>, declară Alina Constantin, Business Manager MAGGI.

Pentru mai multe informații despre campania MAGGI, rețete gustoase și sfaturi despre un stil de viață echilibrat, vă invităm să vizitați www.maggi.ro și pagina de Facebook MAGGI Romania.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » MAGGI a lansat campania de imagine „Gătești povești de familie”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: