MAGGI lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor aromele Japoniei, Chinei, Thailandei și Indiei, cu rețete gata în mai puțin de 10 minute. Noile produse de la Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, includ sosuri versatile pentru gătit, sosuri condimentate pentru gătit, tăiței instant cu sos și sosuri picante pentru asezonare, toate create cu atenție pentru a aduce esența bucătăriei asiatice pe mesele românilor.
Noua gamă de produse asiatice
Cu un amestec de ingrediente atent selecționate, sosurile condimentare pentru gătit de la MAGGI transformă legumele sau carnea preferată în creații delicioase. De la Pad Thai, la cremosul Tikka Masala și la deliciosul pui Teriyaki, posibilitățile sunt nesfârșite.
La acestea se adaugă sosurile versatile pentru gătit, cum ar fi Sosul pentru gătit tăiței prăjiți în stil thailandez, Sosul pentru gătit Teriyaki în stil japonez și Sosul pentru gătit dulce picant în stil chinezesc, pentru un gust autentic, iar pentru o notă finală, indiferent de felul de mâncare gătit, sunt disponibile pentru asezonare Sosul Extra Picant și Sosul Dulce-Picant.
Pentru cei care caută o masă rapidă și delicioasă, tăițeii instant cu sos de la MAGGI sunt soluția perfectă. Gata în doar 5 minute, acești tăiței vin într-un recipient ușor de transportat, și în variante precum Tăiței instant în sos Teriyaki, Tăiței instant în sos cu gust de pui și susan și Tăiței instant în sos dulce-picant.
”Mâncarea asiatică a devenit un element de bază în peisajul culinar european, cu o creștere semnificativă a consumului acesteia în ultimul deceniu. Noua noastră gamă de produse vă permite să vă bucurați de gustul autentic al rețetelor japoneze, chinezești, thailandeze și indiene în doar câțiva pași simpli. MAGGI este aici pentru a face bucătăria asiatică accesibilă tuturor, permițându-vă să-i impresionați pe cei dragi cu mese delicioase și convenabile”, spune Roxana Basaraba, Group Brand Manager South East Market Food Flavor World MAGGI & C brands, Nestlé.
MAGGI
MAGGI este un brand lider în industria alimentară, cunoscut pentru produsele sale de înaltă calitate și angajamentul față de excelența culinară. Cu o gamă largă de produse, MAGGI își propune să inspire și să-i împuternicească pe bucătarii de acasă să creeze mâncăruri delicioase care să reunească oamenii în jurul mesei. De la sosuri pentru gătit, până la tăiței instant, MAGGI este dedicat oferirii de soluții pentru mese rapide și gustoase.
Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail