Mediadocs lansează campania Back to School (P)

În 2014, piaţa de jucării din România a cunoscut un alt an de creştere, fiind influenţată pozitiv de evoluția economiei și de creșterea veniturilor disponibile. Vânzări valorice au înregistrat o creștere de 11%, în 2014, conform Euromonitor International, arătând că apetitul românilor pentru jocuri și jucării a rămas ridicat.

În ceea ce priveşte produsele de birotică şi papetărie, pentru acestea urmează un vârf de vânzări datorat apropierii începerii noului an şcolar, perioada care poartă numele de Back to School.

Înfiinţată în 2005, compania cu capital 100% românesc Mediadocs, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse media, papetărie, jucării şi cărţi din România, lansează propria campanie Back to School.

„În această perioadă de sfârşit de august şi început de septembrie, focusul companiei Mediadocs este pe campania “Back to School” ce are în prim-plan rechizitele pentru cei mici. Gama de produse pentru această campanie se adresează copiilor cu vârste între 4 şi 14 ani, adică de la grădiniţă, până la clasele 1-8.

Venind în întâmpinarea cererii copiilor de rechizite cu personajele lor preferate, Mediadocs doreşte să satisfacă chiar şi cele mai pretenţioase gusturi ale copiilor şi ale părinţilor în materie de rechizite,” a declarat Cătălin Ciubotaru, Junior Marketing MEDIADOCS.

Pe lângă propriul magazin online www.mediadocs.ro, produsele companiei Mediadocs pot fi găsite în majoritatea marilor lanţuri de magazine precum: Carrefour, Cora, Kaufland, Penny Market sau Mega Image şi în lanţul de librării CLB.

Numărul de licenţe din portofoliul Mediadocs constituie atuu-ul prin care compania s-a impus pe piaţa de profil din România. Printre licenţele Mediadocs se numără: Nickelodeon, Dora, Spongebob, TMNT, Garfield, Looney Tunes, Ştrumfii, Animal Planet, Discovery, Warner Bros.

banner kaufland bts final

De asemenea, compania Mediadocs se ocupă şi cu distribuirea revistei Garfield, o revistă de benzi desenate ce îl are ca personaj principal pe indrăgitul motan Garfield, revista fiind distribuită la toate chioşcurile de ziare.

banner penny bts4

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Importatori » Mediadocs lansează campania Back to School (P)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: