MGC Topoloveni își prezintă gama pentru HoReCa și lansează propria divizie de vânzări

1MGC Topoloveni îşi prezintă gama de produse destinată segmentului HoReCa, concepută pentru sezonul estival. Totodată, compania va lansa propria divizie de vânzări, decizie strategică în premieră pe piaţa din România, menită să contribuie la creşterea cotei de piaţă a MGC Topoloveni pe acest segment.

Produsele MGC Topoloveni provin de la cele patru fabrici dotate la standarde europene pe care compania le deţine şi pot asigura peste 80% din nevoile unui restaurant. Sortimentele incluse în portofoliul companiei au fost concepute astfel încât să ţină cont de preferinţele turiştilor veniţi pe litoral şi să poată fi pregatite în mai multe feluri de către bucătarii din restaurantele sau hotelurile aflate în zonă.

Printre produsele aflate în oferta MGC Topoloveni se află atât semipreparate, precum specialităţi din carne sau vegetale, cât şi conserve din fructe şi legume, produse de panificaţie şi patiserie, dulceţuri sau sosuri. Întreaga gamă este produsă în cele patru fabrici proprii ale companiei, care respectă standardele europene în materie de siguranţă alimentară şi calitate a produselor. Odată cu prezentarea gamei sale de produse, compania MGC Topoloveni lansează şi propria divizie de vânzări prin care îşi propune să câştige o cotă de piaţă semnificativă pe segmentul HoReCa de pe Litoral.

“Am hotărât să lansăm propria divizie de vânzări pentru a avea un control mult mai bun asupra distribuţiei produselor MGC Topoloveni către partenerii noştri de pe Litoral şi pentru a le oferi acestora consultanţă personalizată tradusă în cea mai bună ofertă în funcţie de nevoile fiecăruia. Şi ce poate fi mai avantajos decât preţuri direct de la producător?”. a declarat Nicolae Păuna, director general MGC Topoloveni.

Mai mult decât atât, pentru a oferi clienţilor săi un timp de livrare cât mai scurt, MGC Topoloveni a deschis şi un depozit pe Litoral care va asigura stocurile necesare.

“Prezenţa pe Litoral este primul pas pe care îl facem pentru a ne consolida poziţia pe piaţa de HoReCa, însă strategia noastră are în vedere dezvoltarea acestei divizii de business la nivel naţional în următorul an”. a completat Nicolae Păuna, director general MGC Topoloveni.

Divizia de vânzări va funcţiona începând de săptămâna următoare şi are ca obiective imediate încheierea de contracte cu parteneri cheie, precum şi continuarea strategiei de business pe segmentul HoReCa la nivel naţional.

Având peste 110 ani de tradiţie şi experienţă în domeniu, complexul MGC Topoloveni a fost extins şi modernizat cu o investiţie ce depăşeşte 14 milioane de Euro, derulată în mai multe etape, Fabrica de Conserve Fructe, Legume, Carne si Mixte, Fabrica de Semipreparate din Carne, Legume şi Mixte şi Fabrica de Sosuri. În prezent, fabricile MGC deţin toate avizele necesare pentru a exporta în ţările europene.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » MGC Topoloveni își prezintă gama pentru HoReCa și lansează propria divizie de vânzări
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: