Macromex, liderul în industria alimentară pe segmentul de produse congelate și refrigerate, deținătorul brandurilor Edenia, LaStrada, Corso, Food&Glory și Azuris, anunță venirea lui Mihai Călin în funcția de Chief Financial Officer. Mihai va coordona departamentele Financiar-Contabil și Administrativ.
Cu un traseu profesional de peste 15 ani în domeniul financiar-contabil, Mihai este membru ACCA, CAFR și Institute of Internal Auditors, USA. Având o experiență vastă atât în companii naționale, cât și internaționale precum KPMG, CrisTim sau Intercereal SA, Mihai vine în echipa Macromex cu idei noi și inovatoare care vor contribui la dezvoltarea companiei.
„Sunt onorat să mă alătur echipei Macromex, o companie inovativă care a reușit de-a lungul timpului să creeze branduri puternice, produse de calitate și să se impună ca lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Mă bucur să fac parte dintr-o echipă solidă de management, cu o viziune ambițioasă și să contribui la dezvoltarea companiei. Găsesc în Macromex un teren fertil pentru proiecte îndrăznețe și sunt încrezător că pot contribui la succesul societății și la atingerea obiectivelor. Sunt privilegiat să mă alătur unei echipe experimentate de profesioniști, alături de care voi implementa planul de dezvoltare strategică al companiei la nivel financiar-contabil, pentru a contribui la îmbunătățirea profitabilității și optimizarea resurselor alocate.” declară Mihai Călin, CFO Macromex.
Macromex
Macromex este o companie cu capital 100% românesc, de 30 ani liderul în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Experiența în domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la oportunitățile și schimbările pieței au determinat o evoluție constantă și susținută a companiei.
Misiunea noastră este de a-i oferi consumatorului o experiență superioară, punându-i la dispoziție produse inovatoare, de o calitate desăvârșită. În tot ceea ce facem punem accentul pe inovație, calitate constantă și un stil de viață sănătos. Acest lucru a avut ca rezultat natural dezvoltarea unor branduri de succes pe piața din România și nu numai. Reputația și puterea acestor branduri sunt dovada clară pentru care Macromex este astăzi un etalon în cadrul industriei.
Macromex a dezvoltat mărci cu notorietate pe piața din România. Printre acestea se numără atât brandurile proprii: Edenia (lider pe segmentul de produse congelate, cu o gamă largă ce acoperă mai multe categorii de produse), Corso (brandul nr. 1 de înghețată), La Strada, Azuris, Casa Gruia și Food&Glory, recent intrat în portofoliul nostru, precum și mărci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La vache qui rit, Mars ice cream, Haagen Dazs.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail