Milka lansează Calendarul Advent în trei variante de gramaj

Milka lansează Calendarul Advent cu cele mai dulci 24 de motive pentru a avea tot atâtea zile pline de momente unice, în așteptarea Crăciunului. Astfel, Milka oferă pe site-ul www.cadouritandre.ro sfaturi care pentru a-l întâmpina pe Moș Crăciun.

milka

Anul acesta, mai mult ca oricând, Milka propune un Crăciun tandru, invitând consumatorii să se bucure de cât mai multe clipe frumoase, alături de cei dragi, și de un răsfăț dulce din propriul Calendar Advent Milka, cu 24 de bucățele de ciocolată fină, cu lapte alpin. Pe site-ul www.cadouritandre.ro, Milka oferă mici îndemnuri pentru a ne pregăti pentru o lună decembrie de neuitat: să îi trimitem scrisori lui Moș Crăciun, să împodobim bradul și casa, să trimitem felicitări de Crăciun, să pregătim cadourile și să coacem prăjituri.

Calendarul Advent de la Milka se găsește în 3 variante: Calendarul Advent 200g (cu două variante de ambalaj), Calendarul Advent 90g și Calendarul Advent Milka Moments 211g.

Premii tandre în luna cadourilor, de la Milka

Văcuța Lila mai pregătește o surpriză și îi invită pe consumatori să se înscrie la concursul Milka de Crăciun, care se desfășoară în perioada 1 – 31 decembrie. Mecanismul concursului este simplu: consumatorii cumpără produse Milka în valoare de cel puțin 19 lei, înscriu bonul fiscal tot pe site-ul www.cadouritandre.ro și au șansa de a câștiga următoarele premii:

  • 10 pachete Milka pe zi – instant, prin momente norocoase;
  • 7 carduri cadou eMAG, în valoare de 500 lei – prin tragere la sorți, la finalul fiecarei săptămâni de concurs;
  • 5 vouchere de vacanță în Romania, în valoare de 5.000 lei – prin tragere la sorți, la finalul campaniei.

Încă de la lansarea sa din 1901, la Loerrach, în Germania, și până astăzi, Milka a cucerit generații întregi din întreaga lume, devenind marca de ciocolată cea mai ușor de recunoscut, atât prin ambalajul său, cât și prin gustul fin inconfundabil. Numele mărcii „Milka” este derivat din Milch (germ.: lapte) și Kakao (germ.: cacao). Încă de la apariție, ambalajul Milka este mov, pe acesta fiind imprimate o văcuță pe nume Lila și o vedere panoramică a Alpilor. Milka este unul dintre cele mai iubite branduri de ciocolată, cu un portofoliu extins de produse, format din tablete, praline, batoane, biscuiți și produse de sezon.

MONDELĒZ INTERNATIONAL

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) responsabilizează oamenii cu privire la gustările potrivite în peste 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri nete în 2020 de aproximativ 27 miliarde de dolari, MDLZ trasează viitorul gustărilor cu branduri globale și locale emblematice, precum biscuiții Milka, OREO, belVita, San, TUC și Barni; ciocolata Milka, Toblerone, Poiana și Africana; bomboanele și guma de mestecat Halls. Mondelēz International se mândrește cu apartenența la indicii Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *