Milka lansează campania „Împachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta”

Milka, unul dintre cele mai îndrăgite branduri de ciocolată din lume, invită toţi românii să ofere celor dragi tandrețe în fiecare zi a lunii decembrie.

MilkaPrin îndemnul campaniei – „Împachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta” – Milka îşi propune să transforme decembrie în luna tandreții.

Milka își dorește și anul acesta de Crăciun să inspire toți iubitorii de ciocolată să își exprime tandrețea și să se bucure de magia sărbătorilor, în fiecare zi din luna decembrie. Spiritul Crăciunului ne învăluie încă din primele zile ale lunii, și cu toţii putem aduce mai multă tandreţe în viața noastră și a celor apropiați, prin gesturi mici și cât mai multe clipe de bucurie și magie trăite alături de familie și prieteni. Pe website-ul www.cadouritandre.ro oricine poate să găsească în fiecare zi idei de cadouri pentru cei dragi, confecționând ei înșiși obiecte deosebite care să fie dăruite cu tandrețe.”, a declarat Lavinia Ghinescu, Brand Manager Pralines, Seasonals & Countlines, South Central Europe Mondelez. 

În principalele mall-uri din România vor fi amenajate zone speciale, unde toți cei care doresc să adauge un strop de tandrețe cadourilor pentru Crăciun sunt invitați să le împacheteze în hârtia specială Milka și să le decoreze cu elemente jucăușe de sezon. Milka a pregătit o surpriză și în Parcul Cișmigiu, din București, unde patinoarul se transformă într-un loc plin de tandrețe și de magie.

Produse Milka de sărbătoare pentru o lună de neuitat

Tradiția Calendarului de Crăciun Milka cu bomboane de ciocolată pentru fiecare zi a lunii decembrie continuă și în acest an, consumatorii putând număra „într-un mod tandru” zilele rămase până la Crăciun.

În oferta din acest an pe lângă produsele tradiționale – figurine Moș Crăciun și Omul de zăpadă, din ciocolată fină cu lapte din Alpi, și Bomboane asortate de ciocolată, în magazine, îi aşteaptă noutăţile acestui sezon care să inspire consumatorii să fie mai tandri: mix de produse Milka însoțite de jucării de pluş, reprezentând personaje din lumea Milka: Văcuța Lila, Om de zăpadă și Ren, care să facă zilele de Crăciun mai vesele; mixul de produse Milka într-o şoseţică pufoasă de pluş; Omul de zăpadă umplut cu mousse de ciocolată din Alpi; Steaua umplută cu cremă fină de ciocolată; Globul de Crăciun plin cu napolitane cu cremă de lapte.

Pe lângă produsele destinate acestei perioade speciale, Milka a pregătit două pachete cadou, cuprinzând, pe lângă cele mai îndrăgite produse, câte o cutie metalică, una în formă de șosetă, iar alta în formă de stea.

Ciocolata Milka este îndrăgită în întreaga lume, fiind vândută în peste 40 de țări. La fiecare oră, sunt vândute mai mult de 150.000 de produse Milka la nivel global. Legendara ciocolată Milka a fost creată în 1901, iar în 1972 văcuța mov, Lila, a devenit unul din simbolurile de marcă cele mai iubite și celebre din lume.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Milka lansează campania „Împachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: