Milka își extinde portofoliul de produse cu pralinele Crispello

Milka, cea mai puternică marcă de ciocolată din România atât ca notorietate, cât şi ca imagine, lansează pralinele Crispello.

Într-o piaţă extrem de competitivă, Kraft Foods România, parte a Mondelēz International caută în permanenţă modalităţi noi de a anticipa şi satisface prin inovaţie atât la nivel de produs, cât şi în comunicare, cerinţele consumatorilor.

Plecând de la aceste cerinţe, identificate în cadrul studiilor de piaţă, Kraft Foods România, lansează Crispello, o pralină cu o textură multiplă în 3 straturi: cremă de vanilie sau ciocolată, umplutură cremoasă, înveliş crocant, totul acoperit cu cea mai fină ciocolată Milka. Cele două sortimente de praline sunt ambalate individual.

“Crispello a fost creat pentru a oferi consumatorilor în fiecare zi motive de bucurie, diferenţiindu-se astfel de celelalte praline existente pe piaţă ce sunt, în general, destinate ocaziilor speciale (aniversări, evenimente). Prin această lansare, dorim să extindem categoria, oferind consumatorilor noştri o pralină deosebită pentru o zi obişnuită! ”, declară Anca Romila, Brand Manager Milka.

Lansarea Milka Crispello este susţinută printr-o campanie de comunicare media integrată, iar la nivel de magazin prin execuţii de excepţie.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Milka își extinde portofoliul de produse cu pralinele Crispello
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: