ZaharulOradea

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor – o nouă activare Mirinda

Odată cu lansarea campaniei Adaugă #portocaliu lumii tale, în aprilie, Mirinda România și-a propus să adauge un strop de culoare unei lumi care părea din ce în ce mai gri, oferindu-le consumatorilor o serie de ocazii de a regăsi the fun in life, chiar de acasă.

Mirinda

Într-o perioadă de schimbare, atât la nivel de comportamente sociale, cât și de consum, un aspect a rămas constant: rolul Mirinda în viețile consumatorilor – acela de a inspira creativitatea și experimentarea, în căutarea distracției. Noua activare Mirinda este construită ca o continuare a dialogului deja inițiat cu fanii brandului și mizează foarte mult pe ideea de sharing ca formă de engagement.

Campania duce discuția și mai departe, către o zonă de exprimare a sentimentelor de drag și dor, prin intermediul a 5 artiști români care reușesc să transmită, prin lucrările lor, efervescență și culoare. Astfel, Mirinda își ajută consumatorii să adauge portocaliu în lumile celor dragi, prin surprize personalizate, fresh și vibrante: de la sneakerși unicat, la ilustrații și colaje inedite, graffiti sau stand up comedy; artiștii au oferit, timp de 2 săptămâni, experiențe dintre cele mai diverse, pentru comunitățile lor.

Campanie, parte din strategia Mirinda

Întreaga campanie a fost derivată din strategia Mirinda și regândită în contextul #stayathome, în care s-a simțit nevoia consumatorilor de a evada dintr-un cotidian lipsit de culoare și fun. Construită din dorința de a le oferi acestora momente de detașare și distracție, activarea a devenit o continuare naturală a dialogului pe care l-am creat cu ei, reușind să accesăm o zonă de relevanță mai profundă. Mă bucur foarte mult că am reușit, cu Mirinda și cu artiștii parteneri, să facilităm o discuție atât de onestă, deschisă și caldă.

Am citit cu mare plăcere toate mesajele transmise de participanți către cei dragi lor, manifestări autentice ale prieteniei și iubirii. Cred cu tărie că asumarea unui rol de platformă de exprimare pentru consumatori este cea mai sănătoasă metodă de a construi top of mind awareness și o conexiune emoțională cu brandul. Desigur, ca în orice relație, apropierea și încrederea se construiesc în timp, așa că nu ne vom opri aici” spune Ioana Ciobotariu, Senior Brand Manager, CSD Flavors, NCSD & Energy, PepsiCo. 

Un context de comunicare eminamente online

Într-o perioadă în care toate brandurile comunică foarte mult în online, era important să rămânem relevanți, dar să găsim și o metodă inedită prin care să ne diferențiem. Prin urmare, ne-am uitat, în primul rând, la consumatori și am înțeles că aveau nevoie de o experiență bazată pe emoție, și nu pe rațiune. Am adăugat un layer artistic care să ofere fix acel flavour molipsitor și vibrant, în stilul Mirinda și așa am creat o nouă rețetă de comunicare.

Dincolo de un alt concurs pe Instagram, activarea le oferă oamenilor o modalitate prin care îi pot surprinde pe cei dragi cu un giveaway personalizat. We empowered consumers to continue our journey! Știam că, într-o perioadă în care suntem obligați la distanțare socială, oamenii au nevoie mai mult decât oricând să se simtă aproape unii de alții, așa că ne-am propus să îi ajutăm să se conecteze.

În plus, pentru a fi și mai meaningful în acest context, am decis să colaborăm cu o serie de artiști tocmai pentru a susține un domeniu care a fost extrem de afectat în această perioadă. Toate acestea sau cum am reușit, alături de un client cool, să #adăugăm portocaliu în viața consumatorilor”, Ana Maria Stoica, Manager Golin.

Adaugă #portocaliu lumii tale

Activarea din cadrul campaniei Adaugă #portocaliu lumii tale celebrează emoția, onestitatea și unicitatea, mixând elemente inedite prin colaborarea cu o serie de artiști efervescenți. Astfel, într-o perioadă de incertitudine, brandul inspiră la creativitate, provocându-și comunitățile să celebreze momentele unice alături de cei dragi și să challenge-uiască rutina de zi cu zi. Mirinda transformă experiențele, pasiunile și ocaziile importante trăite împreună, în obiecte sau momente, abordate special de către fiecare artist. Fanii acestora au fost încurajați să împărtășească, prin Instagram stories, amintiri sau planuri de viitor cu persoanele dragi, care adaugă nuanțe de portocaliu în viețile lor. Iar artiștii vor transpune aceste elemente în cadouri personalizate:

Graure – sneakerși custom

Ovidiu Solcanu – colaje personalizate

Costel – numere de stand-up personalizate

Mădălina Andronic – ilustrații

Sweet Damage Crew – canvas-uri graffiti

Întreaga poveste a campaniei Adaugă #portocaliu lumii tale poate fi urmărită pe canalele de Instagram ale celor 5 artiști, precum și pe paginile de Facebook și Instagram Mirinda România.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,047 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor – o nouă activare Mirinda
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: