Coca-Cola are un nou director de marketing

Începând cu luna martie 2017, Miruna Smeureanu preia coordonarea departamentului de marketing al companiei, din poziția de Marketing Director Coca-Cola România & Moldova.

Coca-Cola Acestă schimbare vine în linie cu strategia companiei de a recunoaște profesionalismul și dedicarea oamenilor din echipă. Miruna Smeureanu este parte din echipa Coca-Cola de 15 ani, timp în care a ocupat cu succes poziții strategice, atât la nivel local, cât și regional, în departamente precum cele de comunicare, public affairs și marketing.

Ca specialist în aceste domenii, Miruna a demonstrat că este un lider de succes, coordonând atât proiecte naționale cât și internaționale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.

În aceeași măsură, bazându-se pe o vastă experiență în domeniu și punând multă pasiune în activitatea sa, Miruna a reușit să impună noi standarde de performanță în afaceri, continuând să urmărească același obiectiv și din noua poziție, printr-o nouă viziune strategică asupra brandurilor, dar și a dezvoltării echipei.

„Sunt extrem de fericită să predau ștafeta unei femei excepționale și unui profesionist desăvârșit cu care am făcut echipă de peste 10 ani. Sunt convinsă că Miruna va urma același trend ascendent, iar alături de echipă va continua să inoveze”, declară Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager România și Moldova.

„Am acceptat cu bucurie să preiau acest nou rol, întorcându-mă după o perioadă destul de lungă, la un domeniu foarte drag mie, marketingul. Provocarea este cu atât mai mare, întrucât ne aflăm într-o nouă eră a comunicării de brand și ne adresăm unui consumator extrem de conectat care setează noi standarde și tendințe ale inovației. Am alături o echipă puternică și ambițioasă, care a obținut rezultate remarcabile în ultimii ani ”, subliniază Miruna Smeureanu.

Miruna Smeureanu deține o diplomă de licență la Academia de Studii Economice din București și un master în Transport și Finanțe, la City University, în Londra.

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *